Prvo da konstatujem da su svi "proletri" kao sto su Vidanovic i drug
Sv.Mihajlo pobegli u kapitalisticke zemlje, valjda da bi se lakse mucili tamo a
sada nama prodaju patriotizam i
neko milosrdje. Neka pogledaju sta jedan Mrcedes ili GM ili Toyota rade s
manjim brojem zaposlenih
a dokle je Kragujevac dosao sa svojim Yugom i proleterskim govorima. Najzad
njihov idol Hromi daba i njihova vera KPJ su stvorile "Zastavu" i to od
Fiatovih delova.I druze kapetane, vojsci je mesto u zemlji ane u Australiji.
Takvi kao sto si ti su u svoje vreme pricali kako je kralj pobegao u Englesku a
zemlju branili partizani. A sta si ti to drugo uradio? Ti si mozda "otputovao"?

Milan Prpic