SPR:OEBS-LAVROV-DRASSKOVICH

LAVROV: MOSKVA ĆE DO KRAJA BITI PROTIV NAMETANJA REŠENJA

5.12.2006 12:38 BRISEL (Tanjug) - Ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov
izjavio je danas na ministarskom sastanku OEBS u Briselu da se do rešenja za
budući status Kosova i Metohije mora doći kroz pregovore Beograda i Prištine i
da nametanje rešenja nije moguće.

''Mi smo ponovili naše insistiranje na primeni rezolucije 1244 o Kosovu, koja
je osnova za bilo kakve rešenje statusa Kosova i, u skladu s tom rezolucijom i
zaključcima Kontakt grupe iz septembra, do rešenja se može doći samo
pregovorima,'' izjavio je Lavrov posle sastanka sa šefom diplomatije Srbije
Vukom Drašskovićem.

''Snažno stojimo pri ovom stavu i ostaćemo pri njemu do kraja pregovora'',
izjavio je Lavrov.

Ruski šef diplomatije je istakao da ''ne zna koliko će pregovori trajati, ali
da ne sme biti veštačkih rokova i da se moraju poštovati stavovi obe strane,
kao što kažu rezolucija SB UN 1244 i Kontakt grupa''.

''Rešenje može biti samo dogovorno, i ne znam kako bi SB mogao da se uskladi s
bilo kakvim rešenjem koje bi značilo nametanje rešenja'', izjavio je Lavrov.

http://www.tanjug.co.yu/