Intervju: Tomislav Nikolić, zamenik predsednika SRS-a

ZID PREMA KOSOVU!!!

Ispunićemo sve iz Šešeljevog testamenta. Podići ćemo zid prema Kosovu kao što
su Nemci uradili u Berlinu! Prekidamo odnose sa svima koji priznaju Kosmet!

http://www.novinepress.co.yu/upload/pictures/2006-12/2006-12-05/20061205_v02.jpg

Tomislav Nikolić...

Sa ovakvom EU nema nikakve saradnje

Kada postanemo moćni kao Nemačka, Kosovo će opet biti naše!

BEOGRAD - Zamenik predsednika SRS-a Tomislav Nikolić u intervjuu za Press tvrdi
da će rukovodstvo ove partije ispuniti sve zahtevi iz testamenta Vojislava
Šešelja. Podsetimo, lider SRS-a od svojih saboraca traži da oslobode "veliku
Srbiju", da prekinu diplomatske odnose sa svim zemljama sveta koje priznaju
nezavisno Kosovo, da gaje dobre odnose samo sa Rusima, Kinezima,
Latinoamerikancima i Indijcima, ali i da nikada ne sarađuju sa Koštunicom i
Tadićem.
- Ispunićemo sve iz Šešeljevog testamenta. Jednostavno, ponašaćemo se kao
Savezna Republika Nemačka posle Drugog svetskog rata - kaže Nikolić na početku
intervjua.
Šta to konkretno znači?
- To znači da ćemo podići zid prema Kosovu kao što su Nemci uradili u Berlinu!
Prekidamo odnose sa svima koji priznaju Kosovo, baš kao što su zapadni Nemci
uradili sa svima koji su priznali Istočnu Nemačku!
Ali Nemci su to mogli da dozvole sebi, jer su jedna od najmoćnijih zemalja
sveta...
- E, pa nije Nemačka posle rata bila najmoćnija, ona je to postala za 50 godina!
Znači, mi ćemo da čekamo 50 godina?!
- Ako treba, čekaćemo! I dočekaćemo! Za to vreme mi ćemo raditi i razvijati se.
Kada postanemo moćni kao Nemačka, Kosovo će opet biti naše!
Da, ali kako ćemo se razvijati ako prekinemo odnose sa svima osim sa Rusima i
Kinezima?
- A kakvu korist sada imamo od te nazovi saradnje sa EU?! Mi smo danas samo
ponizne sluge, tržište na kome se prodaju slovenački i hrvatski proizvodi. Šta
mi to izvozimo u EU?! Ništa, a za desetak godina tek nećemo izvoziti, jer smo
bili i bićemo kolonija ako DOS ostane na vlasti!
Ako SRS dođe na vlast, nema saradnje ni sa EU, ni sa NATO-om?
- Sa ovakvom EU ne! Ali, ako se okolnosti promene, ako počnu da nas tretiraju
kao partnere, ako počnu da nas poštuju, saradnje može biti.
Šta treba da učine da bi stekli vaše poverenje?
- Da nam omoguće da Kosovo ostane u Srbiji!
Ali od toga, po svemu sudeći, neće biti ništa.
- Onda neće biti ni saradnje!
Pa, s kim ćemo onda da sarađujemo?
- Lepo je to rekao Šešelj. Sarađivaćemo sa Rusima, Kinezima, Indijcima,
Latinoamerikancima... Ima toliko zemalja na svetu koje ne žele da prihvate
američki teror.
A šta njima da ponudimo?
- Ako nastavimo ovako, tek nećemo imati šta da im ponudimo.
Mislite li da ćete insistiranjem na Srbiji do Karlobaga, Ogulina, Karlovca i
Virovitice uspeti da zainteresujete nekoga?
- Bože zdravlja...
Šta to znači?
- Jednoga dana promeniće se okolnosti u svetu. Za nas je sada najbitnije da
Srbima u Hrvatskoj omogućimo da se vrate na svoja ognjišta i da imaju prava kao
i svi ostali građani.
Ipak, oni će živeti u Hrvatskoj, a ne u Srbiji.
- Tako je, ali na nama je da se izborimo da tamo gde su Srbi u većini oni
dobiju autonomiju. Da se na njih primenjuju svi standardi uobičajeni u svetu.
A kako ćete ispuniti Šešeljev zahtev da oslobodite sve srpske zemlje?
- Znam ja šta vi hoćete od mene, da kažem da će se opet uzimati oružje u ruke...
Pa, hoće li?
- Neće! Nikad se više oružjem neće ništa rešavati! A možda je i bolje što je
tako...
Dokle više to teranje inata sa celim svetom? Zar takva politika nije doživela
poraz u 90-im?
- A dokle više ovo ponižavanje?! Ovi naši političari što nam obećavaju ulazak u
EU za 15 godina neka se lepo povuku tih 15 godina, pa kad uđemo u Evropu, neka
se vrate u politiku. Mora se živeti i raditi i do ulaska u EU. Vazalni odnos
neće nas odvesti nikuda osim u ropstvo.
Da Vas pitam još ovo. Da li se može desiti da izneverite makar jedan Šešeljev
zahtev?
- Okolnosti u svetu se menjaju, politike se menjaju, pa se tako i političari
menjaju. Ako se nešto bude menjalo u našoj politici, nadam se da će i Šešelj
biti živ da zajedno odlučujemo o tome. Ipak, SRS nikada neće odustati od
temeljnih principa svoje politike.
SAŠA M. STAJIĆ

Nikad sa Koštunicom!

Jedan od Šešeljevih zahteva jeste i odbijanje bilo kakvog saveza sa Tadićem i
Koštunicom?
- A kad sam ja to, molim vas, bio za savez sa njima dvojicom?!
Sa Tadićem niste, ali ste Koštunici nekoliko puta nudili formiranje vlasti.
- Jesam, ali više neću! Odbio nas je već jednom i od tada on za nas više ne
postoji.
Znači, sa Koštunicom više nikada?
- Nikada!

Zašto je testament čitao Krasić?

Upadljivo je bilo Vaše i Vučićevo odsustvo sa pres-konferencije na kojoj je
čitan Šešeljev testament?
- Nije tačno, bili smo u stranci do 13 časova, a sat vremena ranije razgovarali
smo s njim. Po planu, konferenciju je trebalo da vodi Gordana Pop-Lazić, ali se
ona bojala da neće moći da izdrži a da ne zaplače, pa smo odlučili da testament
pročita Zoran Krasić.
Ipak, Vas i Vučića nije bilo, što se nikada nije desilo. Uvek je neko od vas
dvojice prisutan?
- Ja vam opet kažem, bili smo u stranci do 13 časova.

http://www.novinepress.co.yu/