27 03 2007 b

Gospodine Jani}u i saradnici gospodina Jani}a,
gospo|o Katarina,

Kao i prethodno epismo, tako vam i ovo vra}am koriste}i naredbu "REPLY".
To dokazuje, po{to ste vi dobili moje prethodno epismo (dokaz je dowa
reakcija gospo|e Katarine) da niste prestali da mi {aqete obave{tewa
uprkos tome {to i daqe nastavqate da pi{ete iskqu~ivo na hrvatskoj
latinici u svojim novinama.

Molim Vas, ponovo, da mi ni{ta ne {aqete dok ne po~nete da po{tujete
jednu od osnovnih vrednosti Srbskog/srpskog naroda - wegov jezik (govor,
pismo, pravopis i gramatiku).

Qubomir T. Gruji}

Ovo gore, kao i u prethodnom epismu, sam napisao cirilicom "Arial cirilica".
Ponavljam latinicom "Times":

27 03 2007 b

Gospodine Janicu i saradnici gospodina Janica,
gospodjo Katarina,

Kao i prethodno epismo, tako vam i ovo vracam koristeci naredbu "REPLY".
To dokazuje, posto ste vi dobili moje prethodno epismo (dokaz je donja
reakcija gospodje Katarine)  da niste prestali da mi saljete obavestenja
uprkos tome sto i dalje nastavljate da pisete iskljucivo na hrvatskoj
latinici u svojim novinama.

Molim Vas, ponovo, da mi nista ne saljete dok ne pocnete da postujete
jednu od osnovnih vrednosti Srbskog/srpskog naroda - njegov jezik
(govor, pismo, pravopis i gramatiku).

LJubomir T. Grujic

Одговори путем е-поште