Bio sam nekoliko dana u Beogradu, dovoljno dugo da se nadivim genijalnosti
radikalskih patriota. Nikolic izjavljuje da ce on "silom vratiti Kosovo Srbiji
ako SB odluci da da neku nezavisnost", a Vucic nece niposto u EU. Za njh je
Rusija vec pregazila i NATO i citav zapad.
To je prikazivanje situacije njihovoj vrsti patriota i penzionerima, dok je
realno stanje nesto drugacije.
Statisticki receno, vecina ljudi s kojima sam mogao da razgovaram ne zeli ni da
pomisli da ponovo ratuje.Veliki deo ljudi se ne interesuje za Kosovo, a oni
koji se interesuju ulazu sve nade u Ruse.

Lycos email has 300 Megabytes of free storage... Get it now at mail.lycosco.uk

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: