HVALIŠA

Boris Tadić iskoristio sednicu Glavnog odbora Demokratske stranke da istakne
zasluge te partije za sve uspehe Srbije

BEOGRAD - "Da nema Demokratske stranke, svet bi propao! Ako ne ceo svet, onda
bar Srbija." Ovako bi se u najkraćem mogla rezimirati beseda predsednika Srbije
i lidera DS Borisa Tadića na jučerašnjoj sednici Glavnog odbora te stranke.

- Ubeđen sam da nastavka pregovora sa Evropskom unijom i napretka u saradnji s
Hagom ne bi bilo da DS nije ušla u novu vladu. Ubeđen sam da ulazak DS u Vladu
menja političku situaciju u Srbiji nabolje. Da DS nije ušla u Vladu, ne bismo
imali već prve rezultate, nastavak pregovora o stabilizaciji i pridruživanju sa
Evropskom unijom.

- Ubeđen sam, takođe, da bez toga ne bismo imali ni prve pomake u saradnji sa
Haškim tribunalom - nizao je Tadić, ističući da je DS ulaskom u Vladu preuzela
ključne političke poluge za upravljanje zemljom, i da neće dozvoliti promenu
magistralnog pravca kretanja Srbije ka članstvu u EU.

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

Pobednici

Tadić je takođe iskoristio priliku da ponovi da neće doći do odstupanja od
postojeće politike prema Kosovu. On je istakao da je zadatak stranke da Srbija
bude pobednička zemlja i da pobeđuje i u Helsinkiju i na Rolan Garosu, ali i u
ekonomiju, nauci, kulturi i na političkom polju.
- Juče mi je Oli Ren u Helsinkiju rekao: "Pa bilo bi previše pobeda za tako
kratko vreme" - prepričao je Tadić, dodajući da je Renu kazao da su nastavak
pregovora Srbije sa EU, pobede Novaka Đokovića, Jelene Janković i Ane Ivanović
i reprezentacije Srbije u Helsinkiju premalo pobeda za sve poraze koje je
Srbija doživela 90-ih.
- Srbiji su potrebne pobede. Pobede mora da donosi DS i nova Vlada Srbije.
Srbija mora da bude pobednička zemlja, ali ne u ratovima, nego u rezultatima -
zaključio je Tadić.

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

http://www.kurir-info.co.yu/_images/spacer/spacer.gif

- Jedino DS i njeno prisustvo u Vladi garant je da se politika Srbije iz 90-ih
neće ponovo vratiti - poručio je lider DS. On je naglasio da će Srbija
nastaviti da sarađuje sa Haškim tribunalom, ali i da će DS insistirati na
poboljšanju kvaliteta i kapaciteta ekonomije u Srbiji, ističući da saradnja
nije važna samo zbog približavanja Srbije EU već i zbog promene vrednosnog
sistema u Srbiji.

- Ne činimo mi to ni zbog Haškog tribunala ni zbog EU. Mi to činimo zbog Srbije
i njenih građana. Srbija nije ista zemlja ukoliko se u njoj slobodno šetaju
ljudi optuženi zbog zločina protiv čovečnosti, kao što bi bila kad bi takvi
ljudi bili u zatvoru - rekao je Tadić.

Govoreći o velikodušnom doprinosu svoje stranke, Tadić je ocenio da bi trenutak
u kome je izricana presuda za ubistvo premijera Srbije Zorana Đinđića bio
opterećen "tamnim pritiscima" da DS nije ušla u novu vladu, upozoravajući da su
politički procesi koju su se događali u parlamentu Srbije nekoliko dana pre
formiranja Vlade bili opomena da je moguć drugačiji put od puta evropskih
integracija.

- Imajte to sve vreme na umu - poručio je Tadić, ističući da je DS promoter
drugačije politike, a njen način političkog delovanja "mnogo evropskiji nego
što ga manifestuju naši konkurenti na političkom polju u Srbiji".

- Mi ne vređamo. Mi znamo naš cilj i obavljamo naš posao u skladu sa našom
odgovornošću - zaključio je Tadić.

(D. N. - AG.)

http://www.kurir-info.co.yu/