  From: Z
  To: cffkale
  Cc: [Е-ПОШТА
ЗАШТИЋЕНА] ; FRANCUZ PAUL
; vlnovak ; [Е-ПОШТА
ЗАШТИЋЕНА] ;
[Е-ПОШТА
ЗАШТИЋЕНА] ;
sorabia@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, August 12, 2008 9:55 AM
  Subject: Milane! Ne laze Reuters, Zapad itd nego SVA svetska jevrejska medija
koja imaju totalnu kontrolu nad stokom!!! Pogledajte kako laze Reuters, to jest
Zapad

  Milane, pises: Pogledajte kako laze Reuters, to jest Zapad

    Ne laze Reuters, Zapad itd nego SVA svetska jevrejska medija, gospodari
koja imaju totalnu kontrolu nad stokom!!!
    Meni se ne gade gospodari, gadi mi se stoka bilo srpska bilo americka ili
evropska.
    Sta ocekujes od naroda koji drzi brozovu lesinu i pijadinu mesinu u
prestonici kao svetinje a Joska Broz unuk drzi u najlepsem delu Beograda
luksuznu kafanu gde se deca i unuci ubica srpskog naroda okupljaju i pricaju o
starim dobrim vremenima. Ja sam cetiri generacije Beogradjanin i najezim se
kada idem u posetu!
    Jaroslav