PEKING,  16.08.2008

PRESSONLINE

  SREBRO ZA ČAVIĆA, ODBIJENA ŽALBA (VIDEO)

Milorad Čavić doneo prvu medalju Srbiji u istoriji olimpijskih igara

http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?view=story&id=44563&sectionId=77

========
Naravno, kvalitet snimaka za internet onemogucava da se vidi ono sto je
kljucno, ako to vec ni HD TV ne pokazuje. Mozda ce nekome ovo biti
zgodno za neku kolekciju i nista vise.

Medjutim, kamera kako god postavljena ume da laze.

[Evo lepog primera. Izvesno je da je Rojters povodom J.Osetije objavio
najmanje dve serije laznih fotografija. Medjutim, povrsni posmatrac bi
rekao da je i ova serija od dve fotografije, istog fotografa iz Gorija,
takodje namestena, a nije.
http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080809/ids_photos_wl/r4021249285.jpg/
http://news.yahoo.com/nphotos/slideshow/photo//080809/ids_photos_wl/r3420664605.jpg/
Ovde je rec o paralaksi, optikcom fenomenu koji nazivamo i opticka
varka, koji se narocito pojavljuje kod upotrebe objektiva razlicitih
ziznih daljina. To potvrdjuje objekat nepravilnog oblika na desnoj
strani fotografije, pored zene - tacnije uz zenin levi bok. ]

Cujem da ovoga puta nisu bili emitovani snimci ispod vode, sto bi moglo
biti indikativnije. Postoji i jedna/dve izjava/e iz Komisije za zalbe,
koja/e ako je/su precizno prevedena/e, bude dodatne  sumnje.

Iz tih razloga je i uvedena elektronika. Bilo je dovoljno da je
Amerikanac imao dugacke nokte...
Ima jos moguch scenarija... no , mozda sam subjektivna, ... ali sumnje
idu od onoga sto svi primecuju - uticaja SAD u svetu, projektovanja
novog sampiona a la Mark Spic... Meni se cini da su tu umesane i velike
pare koje poticu iz industrijskog kompleksa, ali nemam dovoljno
informacija (nisam ih ni trazila).

Radi se o ovome: negde sam pokupila info. da Amerikanac pliva u kupacem
kostimu od nekog novog materijala koji omogucava bolje prijanjanje i
veci viskozitet prema vodi. On je cak i promoter tog naucnog cuda. [Da,
tacno je da ne pobedjuje tehnika nego covek /boj ne bije svijetlo
oruzje, no boj bije srce u junaka/]  Industijskom kompleksu proizvodjnja
novog sampiona moze biti samo jos jedan izdatak za marketig. Time se
kombinuje vise interesa, a sve je budzetirano iz marketinga, krajnje
legalno.

Pokupila sam i to da su mnogi plivaci uzeli odecu od istog materijala.
Ono sto ne znam je da li je i nas Cava pliva/o u tome. Izvesno je da on
nije maskota kompanije koja ga je smislila.

Ukoliko neko naidje na neki tekst koji pominje taj materijal, bila bih
zahvalna da ga posalje, trenutno sam skoncentrisana na nesto sto je malo
vaznije.

U svakom slucaju, Srbija MORA podici svoj ugled, ne bismo li bar
ozbiljno zvucali kada ulazemo prigovore., uz sve sto se mora uciniti za
nase sportiste, za stvaranje uslova da mogu da se takmice, bar
ravnopravno, sa drugima (a to ovo ministrastvo za sport ne radi, iako mu
je jezik vrlo aktivan).
Dovoljno ce biti i to sto ce Amerikanac uvek imati za sobom rep da ta
njegova pobeda nije sasvim jasna, to je njegovo iskusenje.

Cavic jeste junak, a svi znamo da je veliki covek, pored toga sto je
izvanredan sportista.
--a.

Одговори путем е-поште