  From: Stranka Penzionera Srbije
  To: serbianfo...@yahoogroups.com
  Cc: postojb...@yahoogroups.com ; Siem-News ; 'SIM' ; sorabia@yahoogroups.com
; srpskainformativnamr...@yahoogroups.com ; 'srpski nomadi' ;
republikasrp...@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, March 22, 2009 5:13 AM
  Subject: Re: [serbianforum] Zlikovac

  ANTIC.org-SNN wrote:

  > *Zlikovac*
  >
  > */Kurir došao u posed dokumenta koji dokazuje da su predstavnici
  > Unmika sve vreme znali za trgovinu organima na Kosmetu, ali da ništa
  > nisu preduzeli da to spreče/*
  >

  > BEOGRAD - Predstavnici Unmika na Kosovu i Metohiji sve vreme su znali
  > za trgovinu organima poginulih i ubijenih Srba kojom su se bavili
  > Albanci, pokazuje dokument do koga je došao Kurir, a koji potiče od
  > Unmikove policije i Kancelarije za nestala lica i forenziku (OMPF)!
  > Uprkos tome, međunarodni tužilac nikada ni protiv koga iz misije UN
  > nije podigao optužnicu!
> [...]
  Predsatvnici UMNIKA-a nisu sudelovali i ucestvovali pokrivanjem
  trgovinom ljudskih organa zbog lepih plavih ili smedjih ociju,
  vec zbog novca, iz koristoljublja, stim su postali saucesnici u
  ubijanju, ili jos bolje i realnije procenjeno, u klanju zivih Srba
  radi njihovih ljudskih organa, da bi njihove organe u ogromnoj
  organizaciji terorista prodavali na slobodnom Evropskom trzistu.
  UNIK je saucesnik, i samim tim cinom saucestvovanjem, Srbija treba da
  prihvati ovaj njihov cin, kao jednostrani raskid Ugovora
  o svom prisustvu u Srpskoj pokrajini Kosovo i Metohije. Nemaju po
  Ugovoru UN pravo da pokrivaju klanicu ljudi ....
  Po Ugovoru primali su novac-plate za ono sto nisu radili, a ono sto su
  radili za to su primali novac od koljaca, terorista,
  Srpska voska i policija po svojoj funkciji i zadatku sticu pravo i
  primaju platu, i sve druge povlastice, nemaju vise izbora
  izgovarajuci se kao do sada o izdajnickom Ugovoru o njihovom povlacenju
  sa Kosova i Metohija, vec treba jos ovog trenutka da izvrse svoju
  bezbednosnu funkciju i udju na Kosovo i Metohiju., u protivnom i oni ce
  kao i UMNIK da rade ono zasta ne primaju platu a ono zasta primaju
  platu da to ne odrade. Stari Srbin; Vojvoda Misic je rekao: Cast se
  brani oruzjem, ne tuzbama.
  pozz. DRAGANeskovic
  predsednik stranke penzionera Srbije
  e-mail:strankapenzionerasrb...@gmail.com