Da li je put u EU uslovljen Kosovom?

Rekao bih da je pitanje lose postavljeno, jer u sustini Kosovo nije
uslov za pristupanje Srbije
EU. Gospodin Janic sagleda stvari realno, jer je tacno da je Zapad
stavio tacku na pitanje Kosmeta, i da je vec prezasicen pricama o
Srbima i Albancima, Bosancima i Hrvatima. Vatru s vremena na vreme
potpaljuju pre svega Nemacka i Francuska koje vode kolo u toj
zajednici.
No, to sto je vazno i od znacaja je interpretacija Sonje Biserko, koja
ocigledno nije upucena u zbivanja a aproksimativno ocenjuje realnu
situaciju.  U EU postoje struje na svim nivoima koje ocenjuju da je
prenaglo priznavanje nezavisnosti Kosova bilo skroz pogresno. Jedna
Doris Pack tvrdi da je to "rezultat Miloseviceve pogresne politike" i
da treba ici dalje. Jedan Charles Tannock engleski konzervativac tvrdi
suprotno. Na cijoj je strani Sonja Biserko to se zna, ali ne
iz nekih pozitivnih razloga vec zato sto je slobodna da trabunja sve
sto hoce u jednoj demokratskoj zemlji. Ne razumem zasto niko ne
reaguje ostrije prema toj zeni koja ne samo da ne razume situaciju,
vec sebi dopusta da glumi nekog sudiju.
Prica o trgovini ljudskim organima u Hrvatskoj, jeste bila hrvatska
propaganda, sto nije slucaj sa Srbijom, jer Carle del Ponte a zatim
Florence Hartmann i jos neki drugi potvrdjuju sumnje da su zlocini
ucinjeni prema Srbima.
Ne znam zasto srpska vlada ne postupi kao sto to rade Francuzi. Kada
se ne moze naci neki motiv da se neko privede pravdi ili da mu se
zapreti da ne lupa gluposti, poreske uprave uvek mogu da nadju neku
"gresku" u placan,jima poreza, prijavi dohodaka i da stavi jednu
Biserko
na veoma legalan nacin na prinudni odmor.

Kada ce vec jednom da se nauci lekcija?

2009/3/19 ANTIC.org-SNN <antic.miros...@gmail.com>:

> Da li je put u EU uslovljen pitanjem statusa Kosova?
>

> „Problem“ – 11. 03. 2009. - Transkript
>

> Kakav je položaj Srbije u medunarodnim okolnostima posle jednostranog
> proglašenja nezavisnosti Kosova i Metohije, odnosno na koji nacin ce to
> uticati na procese evrospkih intagracija? Kakvo je stanje ljudskih prava na
> prostorima Kosova i Metohije posle 1999. godine i da li je prisustvo
> medunarodnih trupa obezbedilo slobodu kretanja i manjinska prava nealbanskog
> stanovništva?
>

> Gosti: Rada Trajkovic, Sonja Biserko, Nikola Janic
>
> Opširnije...

> [...]

Одговори путем е-поште