G. Rakicu izgleda da vi jedini citate postove na Sorabiji.

BV

________________________________
From: Dragan Rakic <daran...@gmail.com>
To: sorabia@yahoogroups.com
Sent: Monday, March 23, 2009 10:55:14 AM
Subject: Re: [sorabia] No Comment

Drago mi je sto nisam sam sto isto tako mislim. To je nesto sto se
nalaze samo po sebi,
a oni koji tvrdoglavo odbijaju cinjenice i sve sto smo iskusili,
nastavljaju svom silom da prikazu da smo mi uvek u pravu. Mislim da
nije sramota prihvatiti neke istine ili greske, jer na greskama se
uci. Ipak danas je tesko pronaci pravog saveznika. Posto su nas mnogi
tesko povredili tokom skor dve decenije, sigurno je da smo postali
plasljivi, nepoverljivi i stalno na oprezu.Koliko se danas moze
videti, ni Zapad ni Istok nisu iskreni prema malim zemljama. Sve se
svodi na interese, a nase vlasti ne znaju da krstare izmedju talasa
kao sto to cine Slovenija i Hrvatska koje su pored svih zavrzlama jos
uvek i samo Balkanske zemlje istog mentaliteta ali manje ponosni.

2009/3/23 dojcin2000 <dojcin2...@yahoo. com>:
> [...]
> skelama da paze da im se neke cigle ne obru e sa vrha zgrade na glavu? Da uče
> ih da paze, jer cigla kad ti padne sa zgrade na glavu mo e da te ubije. A
> cigla pada jer je to u skladu sa zakonom prirode tj gravitacijom. E pa tako
> je i u spoljnoj politici i tamo postoje  politički zakoni gravitacije :
> velike zemlje ako im se nađe  na putu mogu da te  zgrome ! Da nema tu
> nikakvog ni morala ni etike to se zove  pravo veće sile    i kogod zna bilo
> ta iz istori sveta zna da se pobednicima ne sudi   nego uvek samo pora enima.
  je ČINJENICA. Tu činjenicu moraju znati oni koji  ele da pre ive u svetu kakv
on jeste. Kalimero  kukanje  ne poma e  i ne re ava ni jedan na  problem   na
problem je  to mi nikada ni ta nismo iz istorije naučili   i to ne samo iz
istorije sveta nego ni iz sopstvene istorije. Politika koju je vodio Sloba,
Voja i & (od pada Belinskog zida 1989) je  samoubilačka  politika i primer kako
ne treba voditi ni jednu malu zemlju.