Dragi moji i najdrazi na planeti evo malo smeha za sve vas pozdrav od milana.
----- Original Message -----
From: minja m
To: 01 minja m.
Sent: Friday, March 20, 2009 5:37 PM
Subject: [Fwd: Fw: Lane Gutovic]

Roðen sam u jednom gradiæu u siroma¹noj bankarskoj porodici.

U tom gradiæu se tako sporo ¾ivi, da nama jedan kalendar traje po dve,tri
godine.

U mom kraju su ulice tako tesne, da u njima ker nije mogao da ma¹e levo-desno
repom, nego gore dole.

I stalno padaju ki¹e.
I magla, stra¹no vla¾no.
Mi kad u podrum stavimo mi¹olovku, mi ulovimo ribu.

A magla ijaaooo.
Kad u mom kraju padne magla, toliko je gusta, da ptice idu pe¹ke pored puta.
Zabranjen let!

Tek vetar.
To tako duva, to je strra¹no!
Primer: kod mene kad koko¹ka `oæe da snese jaje, a guzu okrene vetru, ona ga
snese po pet puta!
Tapa-tapa-tapa-tapa!
Odmah snese tvrdo kuvano jaje!

Sneg u mom kraju.
Mi imamo sneg koji se zove: Stojser! Ne mo¾e¹ da èuène¹, a neee.

Ali, zna¹ kako je lep svet u mom kraju!
Jaao, kako je lep narod (kad nije ru¾an), ijaaoo...
Al` kad je ru¾an, to je ru¾no u pm.
One ru¾ne, kad uðu u sobu...u mom kraju...mi¹evi vri¹te.
I skaèu na stolice!
Komarci ih ujedaju samo ¾mureæki!
Setio sam se jedne moje kom¹inice, ma sad bi` je prepoznao meðu hiljadu Rumuna!
A bila je lekarka.
Pacijenti su kod nje za beznaèajne intervencije uzimali totalnu anesteziju!

A nosataaaa...
Zna¹ kakav je nos imala?
Ona je...mogla da pu¹i na ki¹i, a da joj ne pokisne cigareta!
(A pu¹ila je na mu¹tiklu!).
`Te Boooggg...
Ona kad pije kafu, odmah nosem pritisne i ¾elju!
Ka-ta-stro-fa!

U mom kraju se ¾ene depiliraju let-lampom.

Imamo dva tipa ru¾nih: debele ru¾ne i mr¹ave ru¾ne.
Ove mr¹ave ni komarci nisu ujedali!
Polagali samo teoriju na njima!
Tanko to... I malokrvno...
Toliko su bile mr¹ave, da nisu mogle da nose pid¾amu na ¹trafte!
Ne mo¾e da stane druga ¹trafta, samo jedna!

A ove...debele ru¾ne... one su ba¹ bile debele... k`o bure!
Ne mo¾` da stane u kadu uop¹te!
U stvari, one mogu, ali voda ne mo¾e!
Zato smo ih prali u servisu za pranje autobusa!

Ali kad je neka lepa, u mom kraju, e ona je ba¹ lepa!
Kad napræi sisitje k`o d¾ivd¾an kolenca... pa suknjica kratka... (normalno
kratka, a ne ono, da mora da se ¹minka ispod suknje)...

E, ja sam bio zaljubljen u jednu takvu!
Kako je bila seksepilna jeee...
Radila je u mesari!
Pa`i sad!
Ona je toliko bila seksepilna, ona kad uzme vir¹lu u ruke, vir¹la se digne!
Nju popa kad vidi na Veliki Petak, on raèuna da se omrsio!
Ma, stra¹no lepa!
Ja bio zaljubljen u ovu... ovu... sa vir¹lama...

Kako smo se upoznali?
Kupim neku sitnicu... I to...
Ona imala radnjicu u dvori¹tu...
Skinem joj brushalter, gaæice i èarape!
©tipaljke nisam skidao (sa konopca bre skinem, ¹ta me gleda¹!)
Uðem unutra... stavim ovako ruku u d¾ep, i ka¾em joj ovako:
Ako pogodi¹ ¹ta imam u ruci, daæu ti to!
Ona me ovako gleeeda, pa ka¾e: Ako to, ¹to hoæe¹ da mi da¹, stane u jednu ruku
mene to ne zanima!
Odmah sam shvatio ¹ta je htela da ka¾e, i otada sam uvek na pla¾u i¹ao u dugim
gaæama!

Mene je vaspitavala moja baka.
Im`o sam visoke zahteve: te mora da zna da igra, te mora da zna da peva, na
kraju shvatim da je trebalo da kupim TV i sve to da zavr¹im!
u poèetku sam mislio da je sve u novcu!
To sam mislio kad sam bio mlad, sad sam veæ siguran u to!
Dakle, mene je vaspitavala moja baka. Ona je taèno znala sve!
A ja sam bio jako talentovan kad sam bio mali!
Svi su govorili: Ako od ovoga ne¹to postane, to æe biti pravo èudo!

Za muziku fenomen!
Primer: klavir.
Jednom bila poplava u mom kraju, pre¹la voda preko prozora, u¹la u kuæu, moja
baka isplovi na kauèu, a ja sam je kao samouk, pratio na klaviru! Bez daana
ve¾banja!

Violinu sam isto uèio... samouk, svir`o pet godina, ali bez nekog uspeha, jer
mi niko nije rekao da violina nije duvaèki instrument!

Za sport?
Zna¹ ¹ta sam bio za sport?
Neæete mi verovati, mog`o sam slièugama na ledu da napravim osmicu!
Ali ne ono, osmicu linijom manjeg otpora, neeee!
Levom nogom peticu, desnom trojku!
I plus sam mog`o da napi¹em dok sam bio mlaði, samo neæu da vam ka¾em èime sam
pis`o!d

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: