http://www.glas-javnosti.rs/clanak/tema/glas-javnosti-22-05-2009/poslednjih-godina-ziveo-je-u-agoniji

MARIĆEVA DOBRA PRIJATELJICA CELU DRAMU PROBDELA ISPRED PREDSEDNIŠTVA

Poslednjih godina živeo je u agoniji

BEOGRAD - Pored mase novinara, fotoreportera, snimatelja i radoznalih
Beograđana, za vreme jučerašnje drame ispred Predsedništva Srbije
stajala je i Milena Genić i brinula za sudbinu Dragana Marića, kako
tvrdi, jednog od svojih najboljih prijatelja. Od Milene Genić, inače
psihologa, saznajemo mnogo detalja iz Marićeve životne agonije u
poslednjih nekoliko godina. Marić se nakon razvoda od Valjevke Slavice,
sa kojim ima sina Vladimira (28) i koji već duže vreme živi u
inostranstvu, u Beogradu ponovo oženio i ima ćerkicu Saru (12), učenicu
četvrtog razreda osnovne škole.

- Sara je jedno divno i jako osećajno dete i danas ju je majka ranije
izvela iz škole da ne bi bila toku vesti o ocu iz Predsedništva Srbije.
Koliko znam, trenutno njih dve šetaju po kalemegdanskim parkovima i
majka je isključila mobilni telefon jer nema snage da prati najveću
životnu dramu svog supruga. NJena skromna plata je, inače, jedini izvor
prihoda ove tročlane porodice koja živi u iznajmljenom stanu u
Beogradskoj ulici, iznad Slavije - objašnjava nam Milena Genić.

Od Genićeve saznajemo da je Marić imao puno poznanika među političarima
još iz vremena kad je bio na vrhuncu političke moći.

- Policija će sigurno iz Draganovog mobilnog videti njegove poruke
Dušanu Mihajloviću, bivšem ministru policije, i mnogim danas
visokopozicioniranim političarima i njihove odgovore njemu da se „još
malo strpi“ i sve u tom stilu. On ima dosta zajedničkih fotografija sa
Mihajlovićem, Đinđićem, Koštunicom i ostalom političkom vrhuškom. Ne zna
se da je bio jedan od većih donatora u humanitarnim akcijama i da su svi
tada želeli da se slikaju s njim. Tadiću je u poslednjih sto dana
napisao na stotine mejlova, a ne postoji lider partije kojeg nije
desetinama puta beskonačno čekao ispred kancelarije, ali su ga tretirali
kao smrdljiv sir - rezignirano nam priča Milena Genić.

Marićev život, kako saznajemo od Genićeve, bio je poslednjih godina
prava egzistencijalna agonija kojoj on, izgleda, nije video kraja čim se
odlučio na ovako drastičan potez.

- Verovatno je jedan od tri najjača kompjuteraša u Srbiji, a samo je
povremeno dobijao neki posao u tom poslu, obično daleko ispod njegovog
znanja i umeća, i za neke sitne pare samo da bi on i porodica preživeli.
Pre pet dana me posetio totalno psihički slomljen i priznao mi da nema
ni dinara u džepu. Priznao mi je u očaju da je dolazio u iskušenje da
skuplja pikavce po ulici. Kupila sam mu nekoliko kutija cigareta i neke
životne namirnice za kuću, kao i kutiju „bensedina“ od deset miligrama,
što me je posebno zamolio. Srce da vam pukne od tuge kad čovek takvih
umnih kapaciteta spadne na tako niske grane. Mislila sam da će da legne
na kolovoz i zaustavi saobraćaj, ali ovo sa bombama u Predsedništvu samo
govori u kakvom je trenutnom očaju - ispričala je Milena Genić.

Одговори путем е-поште