OTVORENO PISMO ČEDOMIRU JOVANOVIĆU, PREMIJERU I MINISTRIMA VLADE SRBIJE POVODOM
SAOPŠTENJA LIDERA LDP OD NEDELJE, 21. 6. 2009. GODINE, DAJEM

JAVNOSTI NA ZNANJE

Ne čudim se što Čedomir Jovanović brani upotrebu droge, razlozi su
opštepoznati, jer je Čeda osvedočeni borac protiv narkomanije, što je u skladu
s njegovim sloganom „Širi dalje“. Zapanjen sam što Čeda pominje novac kad u
životu dinar poštenim radom nije zaradio, već je sve što ima na čudan i svima
poznat način prigrabio. Podsećam Čedomira Jovanovića da je, u svojstvu
izaslanika DOS i specijalnog poverenika Zorana Đinđića, zajedno s Goricom
Mojović dolazio kod mene i kod Slavoljuba Kačarevića u periodu 1996 - 2000.
godine, tada je tražio štampanje lista Demokratija. Na kraju tog posla Gorica
Mojović i Čedomir Jovanović, kao izaslanici Zorana Đinđića, ostali su nam dužni
nešto više od 5,5 miliona maraka, obećavajući da će nam platiti čim dođu na
vlast, a za to su nam kao garanciju dostavili tri akceptna naloga Demokratske
stranke, potpisana lično od Zorana Đinđića. Danas je taj dug narastao na više
od 600 miliona dinara. Čedo, gde su tada obećane pare? Sadašnji čelnici tvoje
bivše stranke ne priznaju tvoje i Đinđićeve dugove.
Čedo, ti dođe ponovo 1999. godine u jesen i mi tad odštampasmo 37 brojeva onog
biltena Promene. Zbog njega nam je stizala svaki dan tužba, svaki dan presuda i
svaki dan plenidba. Čedo, ti nam tada donese 74.000 maraka u kešu da platiš
štampanje biltena Promene i u prisustvu Slavoljuba Kačarevića video si gde smo
te pare ostavili. Sutra ujutru upadoše neki koji se predstaviše kao devizni
inspektori, te nam te tvoje pare odneše bez ikakvih papira i priznanica. Voleo
bih da objasniš javnosti gde su otišle te pare.
Zbog štampanja tog tvog biltena Promene režim Miloševićev otera nam u stečaj
tadašnju štampariju „ABC grafika“ po osnovu drakonskog Zakona o informisanju.
Ti mi tada reče: „Rajo, ne sekiraj se, sve ćemo ti mi nadoknaditi“. Ja te u
kancelariji kod Kačarevića pitam: „Koji to mi?“, a ti se u grudi udaraš i
kažeš: „Mi, Đinđić, ja i naša stranka“. Šta bi, Čedo? Prođe deset godina, para
niotkuda, a mi se zbog te tvoje prevare sudimo s državom, sporovi su vrednosti
više desetina miliona evra, odnosno više milijardi dinara. Sve će te tvoje laži
na kraju narod Srbije umesto tebe debelo platiti. Ti, Čedo, podseti aktuelnog
premijera na taj dug barem iz moralnih razloga, ako uopšte znaš šta je moral.
Podsećam te na onaj slogan „Pošteno“. Pošteno me izvara, obmanu i opljačka,
Čedo, brate, pa kud ćeš dalje?

Radisav - Raja Rodić
Pokretač dnevnih listova Glas javnosti, Kurir i nedeljnika Grom i enormno
veliki prinudni donator Demokratske stranke, DOS i svega što se dogodilo u
Srbiji 5. oktobra 2000. godine

http://www.glas-javnosti.rs/clanak/politika/glas-javnosti-23-06-2009/javnosti-na-znanje