E, ovo ću da gledam...

Ne pamtim kada sam poslednji put bio u bioskopu. No, ovih dana ću, bez obzira
na nepovoljne okolnosti za takvu vrstu zabave ( vrućina i tako to), sigurno
otići i pogledati jedan film u trajanju od 15 minuta koji je napravio student
Fakulteta dramskih umetnosti, Nebojša Nenadić.Film se zove "Zvezda tri" a
urađen je kao ispit za drugu godinu režije na akademiji.

Da donesem tu odluku, opredelio me tekst koji je objavila agencija Beta, a čiji
"stožerni deo" izgleda ovako:

Zvezda Tri govori o nevoljama posade broda "Stefan Dečanski", poslatog 2309.
godine da uništi zvezdu koja je "prema proročanstvu Mitra Tarabića uzrok
vekovnih nedaća srpskog naroda", navodi se na špici ovog filma s kojim je
Nenadić, student druge godine režije, nedavno polagao ispit na Fakultetu
dramskih umetnosti u Beogradu.

Brod je napravljen od starih letelica strane proizvodnje; stalno se kvari i
pravi probleme, pa tako centralni kompjuter govori isključivo ruski jezik, a
prevod obezbeđuje robot američke proizvodnje, pošto kapetan - inače rusofil -
taj jezik ne govori.

Sudeći po onome što mu je glavna ideja, mladi Pančevac je u 15 minuta filma,
uspeo sublimirati političku stvarnost i politički identitet današnje Srbije
bolje od najboljega političkoga eseja.

I zato me ništa neće zaustaviti da odem ovih dana do bioskopa "Balkan"...

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: