Pomozi Bog brate Slo9bodane.
Kako se moze svetlo ugasiti u Srbiji kad je vec ugaseno od 1919 godine od
zasedanja cifutskog kongresa u Parizu kad je prisilno stvorena Kraljevina
Jugoslavija.
Od tada mi zivimo u mraku i najvecoj pomrcini koju je ikada iko na planeti
prezivljavao.
Prvo su nas cifuti strpali u jednu korpu sa izdajnicima i dalim dozvole da
mogu da kolju svoju bracu samo zato sto nemaju isti veroispovest.
Jedna je veroispovest istina a druga je laz.
Vratimo se u godinu 333 to je 300 godina posle Hristovog raspeca kad cifuti
stvaraju laznu hriscansku veru Katolizam.
A pored toga stvaraju i zakon koji je sada u punoj primeni na celoj planeti.
Doktrina ili pravilo tog zakona je zakon geslo doktrina CILJ OPRAVDAVA
SRESTVO.
Pored toga stvarju Boga na zemlji neman na sedam brqagova koji su vlasnistvo
sotone Lucifera.
Zakon te vere je sto si god uradio dobro si uradi ako odes u nopvu Katolicku
crkvu i ispovedis se homo seksualcu i sve ce ti biti oprosteno tako je
naredjenje od nemani doslo Rimskog papae sto je zakon broj dva.
Treci zakon je ne postoje vise deset Boziji zapovesti jer su ih sve iz svih
drzavnih ustanova belog sveta Cifuti izbacili.
Nasa crkva u Jeksonvilu je napravljena jos davne 1894 godine.
Ali je prije satonski simbol smrti ugradjen u nju  crna petokrakraka nego
nas simbol vere hriscanske Krst.
Danas nase vladike stampaju katolicke ikone i prodaju ih po nasim
manastirima i ugraduju u nase crkve.
Sveta Bogorodica djeva Marija se danas prodaje po nasin Crkvama i manasirima
gde drzi Isusa Hrista u desnoj ruci a ne u levoj.
Nas ogavni kanadski Vladika Georgije je otisao jos dalje. Izdao je glasnik
Srbske crkve sa tom katolickom ikonom i umest Isusa Hrista stavio je u njenu
levu ruku simbol sahovnice u obliku neke vrste zenske tasne.
Oltar je naredo da se u gornoj sali za priredbe prebaci na zapadni zid gde
je ta ikona lana bila izlozena dugo vremena sve dok ja nisam postavi
npitanje zasto se to radi.
Kad ja je oltar napravljen i ta Katilicka ikona stavljena na Elektronski
ekran na zapadnom zidu.
Tri su sve3stenika sluzile svetu leturgiju okrenuti prema istoku dok su svi
vernici ne poznavajuci svoje verske zakone bili okrenuti prema zapadu.
Trazi sam dosta puta objasnjenje jedno sam dobi da ako se ide okolo
zemljaske kugle doco ce se i na taj nacin do Jerusalema u kome dans zive
naveci neprijatelju sto su uvek i bili najveci zlikavci lopovi i prevaranti
ove planete Cifuti..
Jos jedna tuzna i nemila vest je da je izdata nasa Biblija gde3 su
ucestvovali Sabac Val;jevo i Beograd na prvoj stranici je sombol izdajnicki
dvokrst a na zadnoj strani nase  Cirilicno X polozena horizontalno i
probodeno sa latinskim slovom p.Sto po mom misljenju znaci propast istinskog
Hriscanstva.Budite sudije svako za sebe pa onda mi molim vas javite da znam
sta ko misli o tpme.
Zelim jos jednom da pozoven nasu elitu intelektualaca da stanu na put
neprijateljima i pred Srbski narod sto ga jos ostalo i da nas sve povedu u
istinsku borbu za opstanak. Ili opstat zajednikom borbom ili nestati za
sigurno ako ne stanemo brat uz brata i ne odbranimo i vartimo sto su na
gladni cifuti oteli ka i ostali zemljama belih rasa sve sto je vredno to su
cifuti uzeli u svoje ruke.

Pitanje postavljem svako sprbskom zivom bicu dokle cemo da budemo slepi kod
ociju i doklecemo da sami sebe lazemo o nasen stradnju sami smo krivi zato
sto smo neslozni i rastureni kao ovce u planini od strane vukova koje nemaju
svog cobana.
Koji se god pojavi ili ga mi samu ibijemo ili ga damo dzelatima CIFUTSKIM DA
GA ONU IBIJU NA SVOJ SVIREP NACIN PA PA ONDA IZMISLJAJU I LANSIRAJU SVOJE
LAZI KAKO  SAM UBIO.
Pozdrav svima od cffkale milan sekula kasic