POVODOM SITUACIJE U CRVENOM KRSTU KRALJEVO

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST

            Dana 20. marta 2010. godine, tri člana Upravnog odbora Crvenog
krsta Kraljevo, od ukupno sedam članova koliko broji ovaj organ, su me, pod
tačkom razno u ,,hitnom i vanrednom postupku“ razrešili funkcije sekretara
Crvenog krsta Kraljevo. Dakle, bez kvoruma i bilo kakvih dokaza dva člana
Upravnog odbora a na inicijativu Predsednika, Zorana Miljkovića, i uz sugestije
i podršku Generalnog sekretara, Vesne Milenović, doneli su ovakvu odluku.

              Nasilničko, preteće i degradirajuće ponašanje, kako Predsednika
Upravnog odbora, tako i pojedinih zaposlenih, su do te mere bili zastrašujući
da je ozbiljno bio ugrožen moj fizički integritet, kako na samoj sednici tako i
pri oduzimanju mobilnih telefona i ostalih aparata koje sam koristila pri radu.
Čitava akcija je izvedena tako kao da se radi o najljućem državnom neprijatelju.

             A sa ostrašćenošću pojedinih zaposlenih je nastavljeno i svih pet
dana dok sam boravila u prostorijama Crvenog krsta čekajući da dobijem Rešenje
o otkazu Ugovora o radu.

              Ne bi trebalo zanemariti činjenicu da je Predsednik Upravnog
odbora Crvenog krsta Kraljevo, dr Zoran Miljković, više puta do sada, a moglo
bi se reći i od trenutka kada je došao na to mesto, radio na tome da me ukloni
sa mesta sekretara Crvenog krsta Kraljevo iz nekih razloga koji podrazumevaju
samo njemu znane humanističke principe i ideološku doslednost shodno političkoj
opciji kojoj pripada.

             Svesna sam da se radi o funkciji, koja je, kao i sve druge
funkcije u ovoj zemlji podložna smeni, zavisno od promene aktuelne političke
vlasti na lokalnom i državnom nivou. U skladu sa tim bilo je moguće za sve ovo
vreme da dodje do mog razrešenja i postavljenja odgovarajuće ličnosti na ovo
mesto. Medjutim, kao što je poznato, i kao što se iz svega priloženog da
zaključiti, to se nije dogodilo pa sam na ovom mestu bila gotovo dva mandata i
pored čestih i brojnih promena vlasti na lokalnom nivou. Dakle, bilo je bezbroj
povoda i prilika da me smene sa ovog mesta, što niti smatram nelegalnim niti
bih kome uzela za zlo. Osim toga samo bih naglasila da je onaj koji je sada
našao za shodno da to učini imao tri i po godine vremena da to uradi ili da mi
toleriše ono što mi sada ,,stavlja na dušu“ kao osvedočeni humanista i
pripadnik političke opcije koja se nadaleko pročula po svojoj humanističkoj
doktrini.

               I pored svega toga, ono što je bitno u svemu jeste način na koji
je to uradjeno u odgovarajućem političkom trenutku koji nikada nije bio
problematičniji za ovaj grad. I dok se razbuktava pravi rat oko preuzimanja
vlasti na lokalnom nivou, Predsednik Upravnog odbora Crvenog krsta pokušava da
,,sredi“ situaciju u Crvenom krstu metodama kao da se radi o isterivanju
djavola od strane dokazanih dugogodišnjih humanista, moralnih individua i
političkih i ljudskih čistunaca. Nedostaje još samo Džo bagerista.

                   Prosto rečeno, suština ovog mog saopštenja se sastoji u tome
da, ukoliko postoji bilo kakav trag koji ukazuje na propust u mom radu,
adekvatni organi i službe to utvrde, a da, dok se to ne dogodi, budem
poštedjena ovakvog nedoličnog i neljudskog ponašanja Predsednika Upravnog
odbora Crvenog krsta Kraljevo. Uostalom, nigde, pa ni u Srbiji, niko ne može
biti kažnjen dok mu se ne dokaže krivica. Da li je Zoran Miljković taj koji
može da okrivljuje, presudjuje, kažnjava, zlostavlja i na krajnje neprimeren
način uništava nečiji život, a da zvanični organi ni o čemu nisu dali svoj sud?

I na kraju, čime je to uvaženi doktor pokazao da je njegov humanizam
,,kvalitetniji“ od mog i ko može da mu veruje, posle svega, da je ideološka
opcija koju on zastupa ona koja radi u interesu srpskog naroda po cenu da se na
ovako brutalan i necivilizovan način obračunava sa dokazanim antinarodnim
elementima kao što sam ja zaboravljajući u svojoj patološkoj opsednutosti
monstruoznom idejom da sam ja, izmedju ostalog, žena, odnosno gospodja, i
nadasve majka.

                                                Po volji Predsednika Upravnog
odbora

           Crvenog krsta Kraljevo