Najlepša Grkinja – Srpkinja!

V. Mt. | 19. jun 2010. 21:01 |
<http://www.novosti.rs/vesti/kultura.71.html:289193-Najlepsa-Grkinja--Srpkinja>
Komentara: 0

Ana Prelević, ćerka košarkaša Branislava Prelevića i unuka pevača Đorđa
Marjanovića proglašena za mis Grčke

rep-mis-grcke.jpg

ĆERKA košarkaša Branislava Prelevića i unuka pevača Đorđa Marjanovića, Ana
Prelević (20), izabrana je za mis Grčke. Atraktivna Srpkinja će predstavljati
ovu zemlju na izboru za mis sveta. Ona je u konkurenciji 300 devojaka izabrana
za najlepšu i svojim uspehom rasplakala dedu. Mama lepotice, Nevena, kaže da se
Ana na izbor prijavila sama. Grčki mediji opisuju ćerku čuvenog košarkaša kao
najlepšu ženu koja je ikad kročila u njihovu zemlju.

Ana Prelević je, inače, prva Srpkinja koja se kvalifikovala za ovogodišnje
takmičenje najlepših žena na planeti. Aleksandra Derikonja, mis savezne države
Mejn, u konkurenciji je za najlepšu ženu SAD, a u trci za predstavnicu Kanade
je Jelena Pejić, koja je pre šest godina bila zvanična mis tadašnje državne
zajednice Srbije i Crne Gore.

Ana Prelević je rođena u Beogradu, a detinjstvo je provela u Grčkoj. U Londonu
je diplomirala na fakultetu za medije i komunikacije, a manekenstvom se bavi iz
hobija. Njenim uspehom najviše se ponosi deda, pevač Đorđe Marjanović.

- Dosta je vremena prošlo otkako su iz mojih očiju potekle suze radosnice.
Ponosan sam na Anu i njenu titulu smo slavili do zore. Ona je za mene uvek bila
najlepša, a sada su to potvrdili i drugi - rekao je Marjanović.

http://www.novosti.rs/vesti/kultura.71.html:289193-Najlepsa-Grkinja--Srpkinja