Uklanjanje predajnika srpskih operatera odloženo zbog Vidovdana

30.06.2010. 11:12

Kako KIM radio nezvanično saznaje, Kosovska regulatorna agencija za
telekomunikacije odložila je uklanjanje preostalih predajnika mobilnih
operatera Srbije na Kosovu zbog obeležavanja Vidovdana.

Gradonačelnik opštine Gračanica, Bojan Stojanović, KIM radiju je kazao da je
ovoj opštini dat rok da do 17. juna “preduzme mere za uklanjanje predajnika“.

„Mi nismo nadležni za to, uklanjanje predajnika nije priča za nas i mi to nismo
uradili“, rekao je Stojanović.

Prema njegovim rečima jedno od mogućih rešenja bilo bi da se osnuje nova firma
koja bi preuzela sisteme MTS-a.

„Mislim da je to pravo rešenje i da će na taj način biti zadovoljene naše
potrebe i da ćemo moći da komuniciramo sa Beogradom što je nama od ključnog
značaja. To bi bilo prihvatljivo rešenje za Beograd, a ne vidim razlog zašto ne
bi bilo i za Prištinu“, kazao je Stojanović.

On je KIM radiju rekao da nezna koje će korake preduzeti Kosovska regulatorna
agencija i dodao da se radi o tehničkom pitanju koje treba da se rešava
pregovorima.

„Nadam se da će biti pameti i mudrosti da se problem sa telefonima reši
pregovorima. To je stvar koja može rešiti potrebe stanovništva i zadovoljiti
neke zakonske osnove ovde“, rekao je Stojanović.

http://www.radiokim.net/index.php?cid=3,7,6908