B92  Info  Vesti  Ratni zločini
Ejub Ganić: U Srbiji bi me ubili11. jul 2010. | 17:38 | Izvor: FoNet London --
Bivši član Predsedništva BiH Ejup Ganić izjavio je londonskom Sandej Telegrafu
da će biti ubijen ukoliko bude izručen Srbiji povodom optužnice za ratne
zločine.

Ejub Ganić sa ćerkom Eminom (arhiva) Ganić je u martu uhapšen na londonskom
aerodromu Hitrou, po nalogu optužnice za ratne zločine, koju su srpske vlasti
pokrenule protiv njega.

"Ako odem u beogradski zatvor biću obešen. Izgledaće kao nesrećni slučaj ili će
inscenirati neku vrstu samoubistva", rekao je Ganić, uz ocenu da je nemoguće da
u Srbiji ima pravedno suđenje.

"Niko od naših bošnjačkih svedoka neće moći da svedoči, jer će se plašiti da će
srpske vlasti i njih uhapsiti. S obzirom na nacionalističko raspoloženje u
Srbiji, nijedan sudija ili političar neće me osloboditi. Moja deca me više
nikada neće videti, ako budem poslat tamo", izjavio je Ganić.

Njegova ćerke Emina Ganić rekla je da "Srbi pokušavaju da stvore simetriju
krivice" i rasplamsaju međunacionalne napetosti u atmosferi nerešenog pitanja
ko
je kriv za rat u bivšoj Jugoslaviji.