Na autu mu ostavili ručnu bombu i poruku: 'zabranjeno kupanje Srbima, četnicima
i pasima'

Autor:
<http://www.jutarnji.hr/search.do?publicationId=1&searchString=*&includeAuthorId=203815&sortString=by_date_desc>
 Duška  Čolović

Jutarnji list, 13.08.2010

SPLIT – Ručna bomba na poruci „Achtung, zabranjeno kupanje Srbima, četnicima i
pasima. Bog i Hrvati“ na vjetrobranu automobila BG tablica dočekala je B.D
(31), njegovu suprugu i 14 mjesečnu bebu pri povratku sa splitske plaže Kašjuni
u četvrtak na večer.

B.D. je na plaži bio sa suprugom i djetetom, a kada su se oko 19 sati uputili k
njegovim roditeljima u Mravince na parkiranom Volvu S 40 bila je bomba s
porukom.

Nakon što je odvezao ženu i dijete u Mravince B.D. je otišao na policiju i
predao sadržaj vrećice. - Plaža je prepuna male djece, ne smijem stvarati
paniku. To je bilo prvo što sam pomislio. Ako pozovem policiju, panika je
neminovna, vrtilo mi se po glavi. Nisam želio praviti gužvu i probleme, nisam
želio novinske naslovnice, takvi ljudi se hrane time. Nisam želio ni plašiti
svoju suprugu. Procijenio sam da nema opasnosti i spremio bombu i poruku u
kesicu, kesicu u torbu a torbu u prtljažnik. Naravno da nas torba ne bi spasila
da je bomba eksplodirala, ali tada sam mislio samo na plažu punu djece. Odvezao
sam suprugu i dijete u stan mojih roditelja u Mravince i tek onda na policiju,
ispričao nam je D.B., rođeni Splićanin koji živi u Beogradu.

- Tek kad sam policiji davao iskaz počeo sam se tresti. Shvatio sam što sam
riskirao, nisam riskirao malo, riskirao sam puno, život supruge i djeteta, ali
na sreću sve je dobro završilo, zaključuje naš sugovornik.

- Zašto bih išao na ljetovanje lomiti jezik u Grčku kad mogu ljetovati ovdje,
gdje se razumijemo, eto tako sam razmišljao. Očekivao sam neku neugodnost, i
tamo se to događa, znam za slučajeve u Zadru i drugdje, bio sam spreman na
verbalne incidente, na probušenu gumu na automobilu, ali ne i bombu na Volvu.
Pa u autu je bila sjedalica za dijete! I na koncu, nije samo moja obitelj bila
ugrožena, Kašjuni su bili prepuni djece. Poslije me policija upozorila da
izbjegavam tu plažu, a preporučili su mi i da stavim neku oznaku Torcide u
auto. Ipak, znam da tek manjina pravi probleme i ne bih želio da se oko ovoga
diže velika prašina. Volio bih ljetovanje završiti u miru, veli B.D. čiji
roditelji imaju stan u Mravincima.

Otac mladog Beograđanina kazao je da ne želi da njegova obitelj posluži za
međunacionalna prepucavanja i podizanje tenzija.

- Ja želim zaboraviti taj incident. Kakva korist od razgovora za novine, ne
želim sudjelovati u takvim pričama, nema to smisla. Neka policija radi svoj
posao. Ja sam Makedonac, supruga mi je Hrvatica. Mi smo na privremenom radu u
Beogradu. Mogli smo tako živjeti i u Zagrebu ili bilo gdje drugdje, živjeli smo
i u Splitu do 1990. godine. U tom automobilu nije bio niti jedan Srbin,
zaključuje otac vlasnika Volva koji i nadalje sa suprugom namjerava dolaziti u
Mravince kraj Splita.

KOMENTAR:

 <http://www.facebook.com/people/Njamy-Njam/1638684946> Njamy Njam22:46

"Procijenio sam da nema opasnosti i spremio bombu i poruku u kesicu, kesicu u
torbu a torbu u prtljažnik. Naravno da nas torba ne bi spasila da je bomba
eksplodirala, ali tada sam mislio samo na plažu punu djece."
A nisi mislio na svoju ženu i dete?
Ajd u qratz, ovome ni deca u BG ne bi poverovala.

 <http://www.facebook.com/people/Eyes-Ofyu/100001462432818> Eyes Ofyu15:36

Prvo, prica je istinita, jer je to moj prijatelj iz Beograda, drugo veliki i
hrabri sto se javljate ovde sa toliko hrabrosti u vasim recima, video bih vas u
toj situaciji koliko bi hrabri bili kao na svojim recima sada.
To sto je uradio je bila velika hrabrost jer nije zeleo da ugrozi decu koja su
bila u blizini i koja su se igrala...
Drugo policija mu se zahvalila sto nije pravio frku i paniku i sto je smireno
sve uradio, a Vi kao veliki HRVATI nemojte toliko da se velicate sa tako malo
reci vec gradite HRVATSKU bez ovih vesti...
Nisu ovde jadni oni koji su dosli vec oni koji tu zive i tako prikazuju svoj
grad i svoju zemlju...

A komentar sto je stavio bombu u gepek sa zenom i decom to cemo da VAm ostavimo
da se pitate a na njemu je samo da zna...