PONAŠANJE PRIŠTINE NEDOPUSTIVO

(2)
<mailto:?subject=Kurir%20-%20Pona%C5%A1anje%20Pri%C5%A1tine%20nedopustivo&body=http://www.kurir-info.rs/ponasanje-pristine-nedopustivo-46405.php%20-%20Pogledaj%20%C4%8Dlanak%20na%20Kurirovom%20sajtu%21>
<http://www.kurir-info.rs/vesti/politika/ponasanje-pristine-nedopustivo-46405.php>

BEOGRAD - Ministar za Kosovo i Metohiju Goran Bogdanović ocenio je danas, nakon
odluke Vlade Kosova da mu zabrani dolazak u Pokrajinu, da je "krajnje vreme da
Euleks preduzme korake, spreči nerazumno ponašanje Prištine i jednom joj jasno
stavi do znanja da je upravo ona uzrok i izvor svih tenzija".

"Upravo Euleks mora da se zapita kakvu poruku privremene kosovske institucije,
zabranom moje sutrašnje posete, šalju kosovskim Srbima, a istovremeno jasno
kažu koliko još provokacija treba da se dogodi da bi međunarodna zajednica
reagovala".
Ministar je u izjavi dostavljenoj medijima ocenio da je odluka kojom mu je
zabranjena sutrašnja poseta Kosovu i Metohiji "nedopustiva i da predstavlja još
jednu političku provokaciju i novi jednostrani potez kosovskih institucija".

"Ponašanje Prištine je nedopustivo i u njenom dobro poznatom maniru stalnog
izazivanja tenzija, sukobljavanja i provokacija", ocenio je Bogdanović u izjavi
nakon odluke premijera Kosova Hašima Tačija da mu ne odobri posetu Pokrajini.

"Ja i moja porodica živimo na Kosovu i Metohiji, odlazim i odlaziću, ukoliko se
bilo kakav incident dogodi odgovornost je na Euleksu, koji mora da obezbedi
posete pokrajini srpskim političarima", naveo je ministar.

Tačijeva odluka se odnosi i na ostale srpske političare, zbog kako je navedeno,
političkih provokacija tokom njihovih ranijih dolazaka.

"Moji odlasci i posete Kosovu i Metohiji uvek su bili u funkciji mirnog
rešavanja problema, apela na dijalog, kompromis i pomirenje albanskog i srpskog
naroda", rekao je ministar i naveo da se pita kome i zašto smeta moja sutrašnja
poseta Prilužju, gde je trebalo da otvori dečji vrtić.

Prema njegovim rečima, Prištini očigledno ne odgovara to što se u srpskim
sredinama gradi i stvaraju bolji uslovi za život, ostanak i opstanak Srba.

"Zašto Hašim Tači nije iskoristio položaj kosovskog premijera i svoj uticaj
koji evidentno ima među kosovskim Albancima, da se konačno otkriju ubice dece u
Goraždevcu, žetelaca u Starom Gracku ili da omogući povratak prognanih Srba u
Đakovicu, Pećki kraj i druga mesta, koji sprečavaju lokalne albanske
zajednice", rekao je ministar.

http://www.kurir-info.rs/vesti/politika/ponasanje-pristine-nedopustivo-46405.php