Zaista sam iznenadjen da su albanci pristali na tu saradnju.
Nivo higijene i uopste mnogih drugih uslova i usluga u nasim bolnicama je na
nekom srednjevekovnom, meni nepoznatom, nivou.
Slucajno sam bio pacijent na istoj klinici, pre skoro - u nekoliko meseci-
pedeset godina i nedavno u kragujevackom KBC. Razlika je neopisiva, naravno ono
ranije iskustvo me je potsecalo na neki boravak u zdravstvenoj ustanovi. Ovo
sada je Boze sacuvaj, bilo ne ponovilo se! Pa kako tog Ministra i te njegove
podrepase zaista nije sramota? Ali ta djubrad se i ne lece kod nas kad im nesto
zapne oni preko cize!
Slobodan

--- In sorabia@yahoogroups.com, angelina markovic <angelina.marko...@...> wrote:

> FYI
>

> http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=08&dd=27&nav_category=12&nav_id=454701
>

> Saradnja bolnica Srbije i Albanije
>

> 27. avgust 2010. | 22:05 | Izvor: Beta Tirana -- Ministar zdravlja
> Tomica Milosavljević rekao je da je u Tirani dogovorena saradnja izmeÄ`u
> velikih bolnica Srbije i Albanije.
>
> Delegacija ministarstva zdravlja Srbije boravi u uzvratnoj poseti
> ministarstvu zdravlja Albanije.
>
> Milosavljević je rekao da je ovom posetom, nakon sporazuma o razumevanju
> potpisanog prošlog meseca, nastavljena saradnja dve zemlje.

> [...]

Одговори путем е-поште