From: KRN <k...@incident.net>

Hi all of you!

[fr ci-dessous]

I'm presenting a Selection of Open Source Art Works during the "Journees de la Francophonie" in Dakar on March 19th.
And I need you!
If you have any suggestion to send me, please fill in the small questionnaire below.
Thank you very much in advance!
KRN:)

---------

OPEN SOURCE ART WORK:

- Title:

- Artist/Collective Name:

- Date:

- Open source technology / free software used:

- Short description of the work/process:

---------fr---------

Bonjour tout le monde,

Je présente une sélection d'oeuvres d'art libres à l'occasion des Journées de la Francophonie à Dakar, le 19 mars prochain.
Et j'ai besoin de vous!
Si vous avez des idées d'oeuvres à m'envoyer, merci de me renvoyer ce petit questionnaire rempli.
Merci infiniment par avance,
KRN:)

---------

OEUVRE D'ART LIBRE:

- Titre:

- Nom de l'artiste/collectif:

- Date de création:

- Technologie ou logiciel libre utilisé(e):

- Courte description de l'oeuvre/processus: