Hello,

 I'm still developing pppoa3 (that's a good news) but I have some
problems and I don't find how to resolve them.

So I post this message to try to find help. I need help from a good
hacker who knows about threads and threads mutex in order to debug
pppoa3 which is close to work. If you have knowledge about these two
things please contact me.

Thank you

Edouard Gomez

A source code snapshot can be found at : http://perso.wanadoo.fr/ed.gomez

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salut,

 Je continue de develooper pppoa3 (bonne nouvelle) mais je rencontre
certains problemes dont je n'arrive a venir a bout.

 Je poste donc ce message pour trouver un peu d'aide. J'ai besoin qu'un
programmeur ayant de bons acquis ds le domaine des threads et threads
mutex se manifeste aupres de moi pour
tenter de debugger pppoa3 qui est tout pret de fonctionner (mais qui ne
fonctionne pourtant pas comme je le voudrais)

Merci

Edouard Gomez

Un snapshot du code est accessible a l'adresse :
http://perso.wanadoo.fr/ed.gomez