Vest dana na svim medijima danas je:

VLADA JE DANAS DOBILA JOÅ JEDNOG EKSPERTA: Velimir IliÄ je danas magistrirao na fakultetu u ÄaÄku.

Zateknut sam, ne znam Åta da mislim. Eto, danas je sve moguÄe. Od jednog Åibicara postade magistar. Ovom bre ne bih dao volove da mi Äuva.

Komisiju su Äinili profesori koji su Älanovi Nove Srbije. Magistarski rad je bio na temu "Åeleznica neÅto bla bla bla..." Pitam se da li je taj magistarski rad ukraden ili li je Velja platio nekog da ga napiÅe. MoÅda mu je pomogao njegov prijatelj koga je postavio na mesto predsednika UO Åeleznica, inaÄe valjda vlasnik nekog ugostiteljskog objekta u Soko Banji (neka me neko ispravi ako zna neÅto viÅe o ovom).

Ma, ne... Velja je seo, zagrejao stolicu i napisao svoj rad. Ne moÅe biti niÅta drugo u pitanju. Samo, ne znam kako je naÅao vremena kad je non-stop pijan. Äak je i njegov slavljeniÄki intervju bio pomalo mutav, lica ukoÄenog kao da ga je neko narokao injekcijama botoksa, a kapilari na koÅi ispucali kao da je bio na tretmanu u kozmetiÄkom salonu.

Uh, setim se i njegove podrÅke bivÅoj ministarki prosvete kada se usprotivio darvinistiÄkoj teoriji o evoluciji Äoveka.

Pa onda njegove pretnje i umalo prebijenog policajca koji je zaustavio Äoveka iz njegove pratnje (zaostalog 2-3 km) zbog krÅenja nekoliko saobraÄajnih prekrÅaja.

Åta mislite, Åta se deÅava u njegovom kabinetu? Pa, lik za vreme prezentacije jedne strane delegacije koja je spremna da uloÅi koji milion â u naÅu napaÄenu ekonomiju ugovara sa SaÅkom Karan redosled kojim Äe pevaÄi nastupati na svadbi nekog svog roÄaka. Jebe se njemu za nas.

ZaÅto li narod trpi ovog pavijana? Gde su bageri?

Yahoo! Groups Sponsor
click here