Trajković: Mediji me bojkotuju

BEOGRAD - Zvonka Trajkovića odavno nema u javnosti. Savetnik Slobodana Miloševića u vreme kada je bio na čelu Srbije, pre toga lidera bosanskih Srba Radovana Karadžića, povremeno je savetovao Mila Đukanovića a, nekoliko dana posle 5. oktobra 2000. godine pomagao je i Vojislavu Koštunici. Danas nikoga ne savetuje, već uživa u penziji i, kako kaže, živi normalnim, prosečnim životom.

- Živim na Novom Beogradu, sa suprugom i dvoje dece. Sin i ćerka rade, a ja sam odavno penzioner. Ali, ne provodim vreme kao većina penzionera. Iako sam u penziji, nemam mnogo vremena za odlaske u pozorište i bioskop, sedenja sa društvom. Povremeno odgledam poneki film ili predstavu, a najveći deo vremena provodim u čitanju i aktivnom praćenju političkih dešavanja - kaže Trajković za Glas.

Kako želi da bude u toku svih zbivanja, Trajković uglavnom čita političke stvari, a glavna preokupacija mu je pisanje političkih analiza.

- Godinama se bavim političkom analizom i odlaskom u penziju samo sam dobio više vremena za praćenje onoga što me je oduvek interesovalo. U analizama se uglavnom bavim nesposobnošću aktuelne vlasti da organizuju državu.

Svoja razmišljanja prenosi na papir. Do sada je političkim analizama ispunio više desetina stranica, ali javnost nije upoznata sa sadržajem. Mediji mu, kako primećuje, nisu naklonjeni, niti su raspoloženi da objavljuju njegove tekstove jer su prevashodno kritički. Razmišlja da analize jednoga dana uobliči u knjigu.

http://www.glas-javnosti.co.yu/