Naser Oric, autor knjige o Srebrenickom masakru!?

Zlocinac optuzuje

Naser Oric je priznati naucni autoritet za srpski genocid!? Ne, ovo nije
vic. Ovo je tvrdnja, tragicna i ozbiljna i potice iz srpskog pera! Mislim,
da je ovo jedinstven slucaj najbolesnije forme mazohizma koji je ikad
zabelezen u istoriji. Ovo je jos jedan od dokaza da "samodemonizacija" Srba
nema granica. Ali, podimo redom. Prvi dokumenat koji insistira na
srebrenickom masakru, a kojeg sam analizirao, nosi naslov "BiH, Republika
Srpska, Vlada Republike Srpske, -Komisija za istrazivanje dogadaja u, i oko
Srebrenice od 10-19. jula 1995. do juna 2004".

Radi se o izvestaju grupe javnih i "naucnih" radnika Republike Srpske sa
jednim pridruzenim strancem. Izvestaj je napisan ubojitije od onoga sto bi
ga i sama Karla del Ponte mogla smisliti. Po Komisiji, Vojska Republike
Srpske je u naznacenom periodu pobila najmanje osam hiljada muslimana, s tim
sto to jos nije konacan rezultat! Iza ovakvih stavova stoje svedocenja sa
muslimanske strane, muslimanski spiskovi nestalih i svedocenja par optuzenih
Srba koji, uglavnom, nista nisu videli, niti su u bilo cemu ucestvovali, ali
su zato sve culi od drugih. Precizno su, medutim, prvenstveno od strane
srpskih "svedoka", naznacena mesta gde su se odvijali pokolji hiljade
muslimana! Ali kako to obicno biva, glavno dolazi na kraju.

Naime, svaka naucna studija mora imati svoje izvore, pa tako i ova. Dakle,
ova "naucna studija" na kraju kaze: "U obradi podataka korisceni su
razliciti izvori". Medu tim izvorima postoji rubrika "Knjige". I sada,
verovali ili ne, prva knjiga koja se citira u prilog "srpske genocidnosti"
je sledeca: "Naser Oric - Srebrenica svjedoci i optuzuje" (nije naznacen
izdavac ni godina izdanja)!!! Kada sam naisao na ovaj "naucni" podatak,
nisam verovao vlastitim ocima. Pet puta sam proverio ono sto je bilo jasno
napisano. Da Naser Oric, jedan od najvecih zlocinaca u toku nedavne srpske
kalvarije (snimao je i video- filmove o svojim zlocinima), bude od samih
Srba proglasen kao verodostojan izvor podataka o srpskom "srebrenickom
masakru"! Iskreno receno, ako je i od samih Srba, previse je.

Emil Vlajki, Pariz

http://www.glas-javnosti.co.yu/