Srbi iz Hrvatske ispred hrvatske ambasade u Beogradu

Porodice nestalih u "Oluji" predali su danas hrvatskoj ambasadi u Beogradu
spisak sa 2.627 imena Srba nestalih od 1991. do 1995. godine, sa zahtjevom
da im pomognu da njihovi grobovi "dobiju ime i prezime", javila je agencija
Beta.

Niko iz ambasade nije izasao da primi spisak, pa je predstavnik udruzenja
porodica gurnuo spisak ispod ulaznih vrata.

Srbi iz Hrvatske su polozili ruze ispred ambasade, koju je obezbedjivao
kordon policije.

Predsjednik udruzenja porodica Cedomir Maric je rekao da je predavanje
spiska i polaganje cvijeca za Srbe, nestale i ubijene u Hrvatskoj, poruka
hrvatskom narodu da 2.627 porodica nema grobove na koje bi polozili cvijece
i upalili svijece.

Ispred ambasade su djeca i odrasli koji nose fotografije nestalih clanova
porodice i natpise "Ovo je moj tata", "Gdje je moj tata", "Vratite mi mog
sina"...

www.pcnen.cg.yu/