DRZAVA OTIMA DzOOV BAGER
BEOGRAD- Dzo Bagerista bi uskoro mogao da ostane bez bagera koji je vec vise
godina pokvaren. - Bager im necu dati - izjavio je Dokic Ljubisav, poznatiji
kao Bagerista Dzo, komentarisuci podmukli plan Vlade Srbije da mu otmu
pokvareni bager i ideju za Muzej petog oktobra koji je planirao da napravi.
- Trazio sam da mi pomognu i da me puste da radim na sljunkari na kojoj sam
radio i pre petog oktobra. Lideri DOS-a nisu za to imali razumevanja,
ostavili su me bez posla i bez penzije, iako izdrzavam dvoje male dece -
prica Dzo i pokazuje nam plocice u kupatilu koje otpadaju sa zida. - Nisam
hteo vise da ih molim za sljunkaru i milostinju. Resio sam da otvorim Muzej
petog oktobra u kojem bih izlozio, moj bager mnogobrojne slike i video
klipove. Mislim da bih od toga mogao da zivim sasvim pristojno, ali kada su
ovi iz vlade saznali za moj plan resili su da mi oduzmu bager i moju ideju
za muzej - kaze Dzo. - Pre neki dan su me obavestili da ce moj bager postati
neko drustveno dobro i da ce zavrsiti u muzeju - objasnio je Ljubisav.
Komunisti su svoje prvoborce nagradili stanovima, vilama i besplatnim
letovanjima. Heroj petog oktobra Bagerista Dzo zivi u potpunoj bedi. Za
vreme Slobe je imao bager, sljunkaru i poneki posao na crno, sada poput
miliona drugih, ima sve manje. Dvoje svoje dece je odgajio, a zatim je
usvojio jos dvoje. Ne dobija nikakvu pomoc od drzave, a sebe i decu izdrzava
tako sto popravlja stolariju. - Trideset godina sam radio na brodu u
drzavnom preduzecu. Stekao sam sve uslove za penziju koju nikada nisam
dobio. Uvek sam sebi govorio" nema veze ima i onih kojim je gore od mene" -
prica Dzo, a na pitanje sta je bilo sa akcijama preduzeca u kojem je radio,
Ljubisav kaze: "Da, delili su i neke akcije, ali ja nisam dobio nista, kao
ni milioni drugih, ali bager, bager im ne dam, niti im dam da mi ovo dete
odvedu u vojsku. Njihov plan je da se ponovo kite mojim perjem, kao sto su
to radili posle petog oktobra. Hoce da stave moj bager u muzej, pa da se
Kostunica, Labus, Dinkic, Tadic i drugi, pred stranim delegacijama hvale
kako su rusili Slobu. Naravno, tom prilikom ce Labus i Voja precutati da su
bivsi clanovi komunisticke partije. Mislim da to nije posteno, zato im necu
ni dozvoliti da to urade, ako treba, lemilicom cu bager rastaviti na delove,
ali im ga nikada necu dati", ljutito je na kraju rekao Milisav zvani Dzo.

Gori su od Slobe Kome da se zalim da mi ne uzmu bager, pita se Dzo
Bagerista. - Jedino jos da apelujem na Slobodana Milosevica u Hagu!? Da mu
mu napisem" moj bivsi diktatore, ja sam te mojim bagerom skidao sa vlasti,
ti si mi bio ideoloski neprijatelj, ali mi nisi uzeo ni bager, ni sljunkaru.
Molim te, reci ovim demokratama Tadicu i Kostunici da mi ne uzimaju bager" -
kaze Dzo

http://www.srpski-nacional.com/

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/NfOolB/TM