He he, pricate u mnozini. Prvo mi crnogorci imali smo svoju drzavu, a posle mi
Srbi....
Ili ste Crnogorac ili ste Srbin! Mi Srbi smo samo Srbi i to nam je dosta, pa
nas jos optuziju kako smo
mi neki agresori. Opredelite se . Hocete svoju drzavu? Pravite je, ali u Crnoj
Gori, a ne u Srbiji.
A vasu pticurinu sa dve glave bolje stavite u kavez. Ispade da ste vi Crnogorci
pravili Srbiju, a mi Srbi bili glupi pa to nismo znali da uradimo sami. Bolje
bi bilo da pricate vase price Siptarima, koji ce sigurno i vama zabiti noz u
ledja. Znate da i oni imaju dvoglavu svraku na svom grbu, pa po tome ispada da
su i oni ugradili njihovu dvojnost u njihov nacionalni simbol.
  Da li ste ikada culi jednog Srbina da kaze ja sam Crnogorac? a vi ste i jedno
i dtugo ??????

                                            Zoran Djuric

> From:: Dusko Boskovic <[EMAIL PROTECTED]>
> To: SrpskaInformativnaMreza@yahoogroups.com
> Subject: RE: [SNN] Srbija nezavisna preko Crne Gore
> Date: Mon, 26 Dec 2005 15:04:21 +0100

> da dam i ja svoj doprinos (ne)razrješavanju srpsko-crnogorskog problema.
>
> mi crnogorci smo veoma povrije?eni što su mnoge republike ex-jugoslavije
> koje nikada u istoriji nisu bile države sada to postale, a mi koji smo
> imali
> svoju državu prije svih njih i nju ugradili u prvobitnu jugoslaviju, sada
> ne
> možemo da imamo svoju državu.

> [...]

Blog your life with Jubiiblog ? try the newest Blog on the block.
http://www.jubiiblog.co.uk

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/NfOolB/TM