Prjatelj me je upozorio da se  na snimku sa slovenacke televizije
u kojem Srbin samara slovenackog tv voditelja ne radi o Branku
Ericu-Eri nego o sarajevskom glumcu Branku Djuricu-Djuri!

Sad, ako ce mo posteno, meni je snimak izgledao autenticno, a i sama
ideja da jedan Srbin imao muda da u Ljubljani onako osamari
onog drogiranog pedercinu meni je prijala. Osim toga ja jesam malo
lakovjeran i, iako u sve sumnjam, sklon sam da svakome povjerujem.
I nije ovo prvi puta da ja nesto zabrljam ili pogresim.  :)

Ako je onaj video snimak montaza onda bi stvarno bilo interesantno
razotkriti motivaciju te radnje. A ako je autentican, onda svaka cast onome
covjeku bez obzira kako se stvarno zvao, pa makar i bio rodjak naseg
Djurica iz Londona.    :)

Pero

P.S. Bata Laka me je i dodatno castio epitetom 'Beletristiko" jer sam se
ovih dana raspisao na forumu Knjizevnosti, pa i  Istorije, na serbiancafe.com
To su veoma interesantni forumi na kojima ima svega i svacega, a cini mi se
najvise nesvjesnih Srba i nasih neprijatelje koji se svojski trude da nas ubijede
u zvanicnu verziju nove historije po receptu Novog svjetskog poretka.
Rodoljubive snage jesu, cini mi se, tanke ali nepobjedive jer na svojoj strani
imaju Istinu.

Pero Beletristiko,
Nemoj da nasedas na rudu pojedinim neznalicama !
Ovde se ne radi ni o kakvom Branku Ericu-Eri nego o sarajevskom glumcu Branku Djuricu-Djuri!
Valjda si gledao bosanski film "Nicija zemlja" gde Branko Djuric igra onoga zajebanog muju a opet
ono osisano golokuro slovenacko "srpce"  igra slinavog i pomalo blentavog srpskog vojnika!
Mislim da se na ovim nasim forumima i forumcicima lahko pokaze ko je laka roba a ko opet teska
haubica ili laka konjica.

Pozdrav Bata Laka