Ostavite na stranu vasa tumacenja i uverenja. Bosna je onakva kakvu je vidi
svet pa neka se tu radi o Srbima koji su presli u islam,koji su se pokatolicili
ili postali Wahabiti. I Bosna nikada nece biti ono sto vi zelite apostala je
ono sto su drugi odredili

Lycos email has 300 Megabytes of free storage... Get it now at mail.lycos.co.uk

Something is new at Yahoo! Groups.  Check out the enhanced email design.
http://us.click.yahoo.com/SISQkA/gOaOAA/yQLSAA/NfOolB/TM