kremlin.rs
<http://kremlin.rs/2018/09/22/toma-fila-otkriva-djindjic-i-ceda-jovanovic-su
-obecali-3-stvari-milosevicu-i-sve-su-slagali/>

Ђинђић и Чеда Јовановић су обећали 3 ствари Милошевићу и све су слагали … –
КРЕМЛИН

3 minutes

  _____

“Знам тачно ко је убио Кума и Шиптара, али не желим да кажем имена“, поручио
је познати српски адвокат Тома Фила у интервјуу порталу Србија данас. Један
од најпознатијих бранилаца говорио је о изручењу Слободана Милошевића Хагу,
али и о убиствима и интригама везаним за „земунски клан”.

На питање да ли је било паметно наредити рушење зграде у Шилеровој, адвокат
каже да није.

– Никаквог разлога није било да се те две куће сруше, као што није било
разлога да се убију Миле Луковић Кум и Душан Спасојевић. То је била
ликвидација, мртва уста не говоре. Срушили кућу, убили сведоке и ко да
говори? Наводно су им нашли пушкомитраљез, ко још бежи са пушкомитраљезом?
Зашто није Легијина кућа срушена ако се радило о освети? Рушење те две
зграде је било због тога што се причало да су њих двојица у зидовима
прикрили материјал који би служио за уцену – навео је Фила.

Подсетио је да су лидер ЛДП Чеда Јовановић и покојни премијер Зоран Ђинђић
гарантовали да Милошевић неће бити испоручен Трибуналу.

– Да, имам и тај документ и објавио сам га у својој књизи „Завршна реч“. Они
су му три ствари обећали: да га неће испоручити у Хаг, да му фамилију неће
кривично гонити (све су оптужили) и да му неће дирати имовину (и то су
покушали да узму)! Зато је тај ДОС и прошао како је прошао – прича адвокат.

Фила истиче да је Милошевић тих дана тражио да му се донесу телевизор и
радио, док његова супруга Мира није хтела да га тиме узнемирава.

– Ја сам доносио новине, да Мира не зна, он само погледа и баци у ђубре! Ја
сам тад рекао да им не верујем, да му њихово обећање важи за ноћас – тврди
Тома Фила.

Дворски лакеји убили Стамболића

На питање ко је убио Ивана Стамболића, Фила је овако одговорио:

– Ако су дали налог, није га дао Слободан Милошевић јер се он тиме није
бавио. Најгори су дворски лакеји који мисле да се додворавају… Лично мислим
да су они одговорни јер је моја идеја да је неко од њих смислио да се
ликвидира Иван Стамболић да не би био противкандидат Слободану Милошевићу
унутар партије!

Чеда ишао код Шиптара

Фила каже да је сведочио томе да је Чедомир Јовановић ишао у затворску
посету Душану Спасојевићу Шиптару.

– Ишао је! Ја сам сведок, био сам тамо! Имате прибелешке код полицајаца ко
је био, није нико могао да уђе без дозволе. Шиптар и Кум тврде да су они
чували Зорана Ђинђића и онда су наводно претили кад су пали – објашњава
београдски адвокат.

Извор: Srbija Danas

БОНУС ВИДЕО

ИСПЛИВАО ШОКАНТАН ПЛАН ЦИЕ ЗА БАЛКАН – Даћемо им лажне идеале и ево шта ће
се…

Одговори путем е-поште