Томислав Крсмановић: *ЕЛЕКТРИЧАРИ И ГЕО-ПОЛИТИКА.*

Позната ми је прича о једном маломруском Јеврејину на Криму: када су након Октобарске револуције дошли на власт бољшевици, дошли у посету бирократи из града у школу, један од њихљутито рече да нема струје у школи; тражио је да се упали сијалица, критиковао је директора. А мали Јеврејин устаде и каза му гласно: „Није никакво чудо, електричари су сада политичари!“, и показа руком на њега. Овај се намршти и изађе без речи. А онда се спотаче.

Зашто ово причам?

Опет су ми мафијаши направили штете у стану. Ломљње компјутера, телефона, инсталацаија, физички напади, све је познато, неки су већ притворени или у процесирању. Али има усијаних глава.

Једнога сам затекао летос на прагу стана, не може да стане на ноге. Нисам га питао шта тражи у моме стану, позвао сам Хитну помоћ.

  • [Sim] Т... 'ANTIC.org-SNN' antic.miros...@gmail.com [SrpskaInformativnaMreza]
    • [S... Tomislav Krsmanovic bo...@eunet.rs [SrpskaInformativnaMreza]

Одговори путем е-поште