politika.rs
<http://www.politika.rs/sr/clanak/418776/Stefanovic-Slike-autenticne-sa-poce
tka-kolone>

Stefanović: Slike autentične, sa početka kolone

2-3 minutes

  _____

Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović pojasnio je da su slike sa
protesta, kojima je ilustrovao procenu policije o broju učesnika protesta u
Beogradu, napravljene na početku kolone, a ne na kraju kako se spekulisalo
na društvenim mrežama.

On je to rekao nakon što su se na društvenim mrežama pojavile reakcije na
njegovu današnju izjavu da je, prema proceni Policijske uprave grada
Beograda, bilo oko 5.000 učesnika protesta opozicije.

Korisnici društvenih mreža osporavali su njegovu procenu jer su slike, kako
si tvrdili, napravljene na kraju protestne šetnje.

„Suštinski veliki problem je što se čitava polemika pretvara u polemiku u
broju, i mislim da je očigledno ljudima koji su organizatori protesta mnogo
važnije i od toga šta su poručili sa protesta, koliko je bilo ljudi na
protestu. Ja iz njihovih političkih motiva to mogu da razumem, oni žele da
taj broj predstave što je više moguće da bi to izgledalo grandioznije i da
bi oni bili uspešniji. Međutim ovu procenu koju sam ja saopštio danas ne
radi ni Nebojša Stefanović, ni neko iz SNS-a, već iza nje stoje
profesionalci iz policije koji to rade već 30 godina”, rekao je Stefanović
za tv Prva, prenosi Tanjug.

Prema njegovim rečima, on se ni jednog trenutka nije bavio time da li je
„nečeg malo ili ne”, jer kako je rekao, on je morao „građanima da da
precizan broj”.

„A zašto policija mora da ima precizan broj? Da bi organizovala službe koje
će obezbediti normalan tok saobraćaja, obezbediti čitav skup, preusmeravanje
javnog prevoza, i proceniti kako treba da teče ostatak života u prestonici.
Pojavila se druga lažna vest danas, polemisalo se i rekli su evo pokazao je
fotografiju sa kraja skupa, to je potpuna laž. Ovo je fotografija iz Vasine
ulice, nijednom se taj skup koji je počeo u Vasinoj nije završio u Vasinoj,
završio se na Slaviji”, rekao je Stefanović.

Одговори путем е-поште