royalfamily.org
<http://www.royalfamily.org/%d0%b8%d0%b7%d1%98%d0%b0%d0%b2%d0%b0-%d1%9a-%d0%ba-%d0%b2-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%bb%d0%b5%d0%b4%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b0-%d0%b0%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%81-2/?lang=cir>

ИЗЈАВА Њ.К.В. ПРЕСТОЛОНАСЛЕДНИКА АЛЕКСАНДРА ПОВОДОМ ВРАЋАЊА КОНФИСКОВАНЕ ИМОВИНЕ

2 minutes

  _____

У име свих грађана чија је имовина незаконито одузета као и имовина моје
породице, хитно тражим правду.
Приватно власништво је једно од најосновнијих људских права и основа је свих
демократских и цивилизованих земаља. Србија је доживела бројне неправде, и њен
народ не заслужује још једну.

Приватно власништво не може да се третира другачије у зависности од тога да ли
је стечено у прошлости или садашњости, то су двоструки стандарди. Крајње је
време да се сва питања власништва над украденом имовином реше одмах, коректно и
без даљег одуговлачења.

Два двора у оквиру Дворског комплекса на Дедињу, Краљевски и Бели двор, као и
сва остала имовина, укључујући садржај сефа 555 у Народној банци, неспорно су
приватна имовина краља Александра I. Те некретнине су купљене, грађене,
одржаване и финансиране из личних средстава мог деде Краља Александра I, за шта
имам апсолутне и необориве доказе.

Има још много породица које захтевају правду и враћање своје имовине, а ја у
име свих нас кажем да правда мора да превлада.

Ово питање мора да се реши одмах, на пријатељски и цивилизован начин, и ја се
радујем што ћу бити део тога.

<http://www.royalfamily.org/Sendy/t/9BLfXnXAWkaJH0IIp6YB6Q/vftipsSSht892akQEEqph2Ng>

Одговори путем е-поште