Dodik: Okupljanja treba da budu pred Tužilaštvom. I ja ću se priključiti

Predsedavajući Predsedništva BiH Milorad Dodik rekao je da je Okružno
tužilaštvo u Banjaluci zarobilo predmet o stradanju Davida Dragičevića.

A. Čukić

Milorad Dodik

Govoreći o okupljanju grupe "Pravda za Davida", Dodik je rekao da treba da idu
pred Tužilaštvo i da tamo treba da stoje.

- Pobrinuću se da dobiju dozvolu. I ja ću im se priključiti - rekao je Dodik.

Kako je naveo, krivica je isključivo na Tužilaštvu.

- Svi mi znamo zašto oni neće da prenesu slučaj na nivo BiH - istakao je
Dodik.

On je naglasio da je spreman da prihvati i da će podržati i to da dođu tužioci
sa strane, ali da se slučaj završi.

- Krivite ministra, ukoliko imate i najmanji dokaz da je on pogrešio biće
smenjen. Ali nemate i nema ga niko - naveo je Dodik.

https://vesti-online.com/Vesti/Ex-YU/722321/Dodik-Okupljanja-treba-da-budu-pred-Tuzilastvom-I-ja-c-u-se-prikljuciti

Одговори путем е-поште