rtrs.tv <https://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=321480>

Вучић: У Бањалуци је био Вук Јеремић

RTRS, Radio Тelevizija Republike Srpske, Radio Television of Republic of
Srpska

2 minutes

  _____

Александар ВучићФото: СРНА

- Нажалост, постоје такви људи, постоје такве струје и у Србији... Те струје
нису тако слабе, али сам сигуран да је огроман број људи у Републици Српској
за веома блиске односе са Србијом - рекао је Вучић новинарима у Врању.

Вучић је нагласио да су такве струје једина ствар која га брине у односима
Републике Српске и Србије, али да је увјерен да ће руководства Србије и
Српске имати снаге да све то превазиђу и граде најбоље могуће односе,
поштујући Дејтонски споразум и интегритет БиХ.

Коментаришући изјаву Драгичевића за сарајевске медије "шта Вучић има да
тражи овдје и да ће у Србији добити шта треба", Вучић је рекао да је тешко
да буде личан и одговара људима који су изгубили дијете.

Вучић је рекао да је у изјави Драгичевића није проблематично оно што се
односило на њега већ да забрињава реченица - "шта би неко из Србије овдје
имао да ради".

"Можете да ме волите или не, нема проблема, али мене је забринула реченица -
шта неко из Србије овде /у Бањалуци/ имао да ради? Наравно да нико није чуо
ни видио ни за ког полицајца из Србије тамо, а једино се тамо могао видјети
Вук Јеремић, али он није ни полиција, нити било ко од званичне Србије",
рекао је Вучић.

Он је поновио да није истина да је полиција Србије била у Бањалуци, али да
се показало да постоји координисани приступ многих других служби и из БиХ,
као и да постоји снажна струја и у српском народу која жели удаљавање од
Србије.

Одговори путем е-поште