b92.net
<https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2019&mm=03&dd=29&nav_category=11&nav_id=1523742>

Vučić: Da vas uhvati strah ko sve može da vodi zemlju

7-9 minutes

  _____

Golubac -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je komenatrišući događaj sa
donedavnim poverenikom Rodoljubom Šabićem, da nikakvog napada nije bilo.

Izvor: Tanjug petak, 29.03.2019. | 13:37

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

Dodao je da je sam Šabić odmah rekao da nema nikakve politike iza toga, ali je
zabrinjavajuća, kaže Vučić, neozbiljna i neodgovorna reakcija dela političara
koji bi da vode zemlju.

U razgovoru sa novinarima posle otvaranja obnovljene Golubačke tvrđave, na
pitanje novinara kako komentariše taj slučaj i pokušaj Šabića da uzbuni javnost
fotografijom na kojoj je povređen i da iscenira da je reč o političkom napadu,
na šta su se nadovezali političari iz redova dela opozicije, Vučić je rekao:
"Nikakvog napada nije bilo. Ali, nije to važno, važnija je reakcija mnogih u
Srbiji i o tome treba da razmišljamo iz dva ugla. Jedan je potpuno neodgovoran
pristup ljudi koji bi želeli da Srbiju uvedu u nemirne vode, da je
destabilizuju na sve moguće načine. Imali smo sličan slučaj, ali u težem
obliku, u vezi sa navodnim nestanka novinara."

Kako kaže, ono što je ovde zabrinjavajuće jeste to što je deo političkih ljudi
koji bi trebalo da se takmiče da jednog dana vode zemlju na zastrašujući način,
nemajući informacije, neozbiljno i neodgovorno reagovao.

"Da vas prosto uhvati strah od toga ko sve misli da može da vodi zemlju.
Njihove rekacije, pozivi, priče o tome da iza toga stoji neka ne znam kakva
politika, iako je Ssabić odmah rekao da nema nikakve politike iza toga, ali to
nije bilo dovoljno nego su želeli neku vrstu dvosmislenosti. Čovek se sapleo,
ništa se nije dogodilo, ali je i to trebalo da bude neka vrsta inicijalne
kapisle za bilo kakve nerede i nemire", rekao je Vučić. Čudim se ljudima koji
žele da izazivaju nemire, rekao je Vučić.

"Nastavićemo tu borbu protiv nasilja koje je počelo pre dve nedelje nasilnim
upadom, siledzyijskim opkoljavanjem Predsedništva Srbije. Nastavićemo da mirnim
tonom da ljudima objašnjavamo. Vidim da ljudi to odlično razumeju i podržaju
politiku razvoja, obnavljanja kulturno-istorijskih spomenika", rekao je on.

Naveo je da sutra ide u Zrenjanin gde će biti postavljen kamen-temeljac za
investiciju od skoro milijardu dolara.

"Toliko sam ponosan i srećan. To ne mogu da mi oduzmu neodgovorni pojedinci
koji bi svojim tumačenjima želeli da Srbiju uvedu u nasilje i nemire. Kad
radite i kad vam je savest čista onda ne mzozete nečije raspoloženje tek tako
da srušite", rekao je Vučić.

Kaže da, međutim, moramo da se zapitamo oko jedne stavi. "Ako postoji 10 do 12
odsto onih koji su u stanju da istog sekunda pomisle da je neko od nas učinio
bilo kakav zločin - to znači da nešto i sa nama nije u redu.

Ostavite po strani njihove loše namere, političke frustracije. Znači da mi
moramo kod sebe da proverimo šta smo mi uradili da ti ljudi odmah mogu, makar i
zlonamerno, da pomisle da smo to mi uradili", ukazao je on. Zato je, kaže,
važan dijalog.

"Kao što sam juče razgovarao sa ljudima koji su uzeli kredite u švajcarskim
francima, verujem da je ta vrsta dijaloga lekovita i važna za našu zemlju",
zaključio je Vučić.

Одговори путем е-поште