informer.rs
<https://informer.rs/vesti/politika/435596/general-lazarevic-nisam-osudjen-j
edan-zlocin>

GENERAL LAZAREVIĆ: NISAM OSUĐEN NI ZA JEDAN ZLOČIN!

3 minutes

  _____

"Neka je na čast tim ljudima koji sebe zovu novinarima i redakcijama i
medijima koji su objavili kao senzaciju da je navodni ratni zločinac bio na
čelu povorke niškog "Besmrtnog puka"", rekao je Lazarević.

On je istakao da je bio haški optuženik, kasnije i haški osuđenik, i da je
prvobitno osuđen na 15 godina, a potom mu je kazna zatvora smanjena na 14
godina zbog komandne odgovornosti tokom zbivanja na Kosmetu.

"Meni je na teret stavljena odgovornost što navodno nisam, kako je
obrazloženo, sprečio proterivanje albanskog stanovnistva s Kosova. To je
jedina istina", rekao je Lazarević.

(FOTO) SKOT PROVOCIRA! Napao Srbiju zbog generala Lazarevića, a onda mu
VLADA ĐUKANOVIĆ ZAPUŠIO USTA!
<https://informer.rs/vesti/politika/435326/foto-skot-provocira-napao-srbiju-
zbog-generala-lazarevica-onda-vlada-djukanovic-zapusio-usta>

Prema njegovim rečima, još je zanimljivije što su tendenciozne konstatacije
medija koji su antisrpski nastrojeni, jedva dočekali pojedinci iz
diplomatskih predstavništava upravo onih država koje su izvršile 1999..
godine agresiju na našu zemlju.

(FOTO) SRBI USTALI U ODBRANU GENERALA LAZAREVIĆA I POKOPALI SKOTA NA
TVITERU: UBIJALI STE NAM CIVILE, DECU, A SADA PLJUJEŠ PO ČASNOM OFICIRU KOJI
NAS JE BRANIO!
<https://informer.rs/vesti/politika/435568/foto-srbi-ustali-odbranu-generala
-lazarevica-pokopali-skota-tviteru-ubijali-ste-nam-civile-decu-sada-pljujes-
casnom-oficiru-koji-nas-branio>

"Zamislite koja je to drskost da takvi diplomatski predstavnici sebi dozvole
da kažu kako je sramota što sam ja bio na čelu "Besmrtnog puka". A i dan
danas, posle 20 godina ćute o jedinoj istini - da su bas njihove države
izvršile najveći zločin u 20. veku, zločin nad civilnim stanovništvom našeg
naroda, pošto vojnički nikako nisu mogli da nas pobede i savladaju, a da za
taj zločin nikada i nikome nisu pune dve decenije odgovarale", rekao je
Lazarević.

Podsetimo, američki ambasador u Srbiji Kajl Skot je na svom oficijalnom
Tviter nalogu preneo tekst niskotiražnog dnevnika Danas i zaključio da je
sramota što je na obeležavanju Dana pobede nad fašizmom penzionisani general
Vladimir Lazarević predvodio "Besmrtni puk".

Pratite nas na društvenim mrežama
 <https://www.facebook.com/informer.rs/>
<https://www.instagram.com/informernovine/>
<https://www.youtube.com/channel/UCK9s7XcozmYF5RfETWFcCVQ/videos>