Izgleda da su pacovi osetili da se nesto desava na gusarskom nato-brodu:

   1. Havel pokusava da vadi, ali nema sta,
   2. Solana pokusava da se obrise, ali ipak mnogo "Kandi",
   3. Korac otvoreno kaze ko kome treba da turi,
   4. Clark se neuspesno pravda u svojoj knjizi,
   5, Karington pokusava da se postavi kao neko ko je
      imao daleko pravednije/efikasnije  resenje kako
      da raskomada Jugoslaviju.
   6. Owen isto tako.
   7. Ista globalna mafija, potpomognuta masovnim ubicama kao sto
      su Kisindzer, Iglburger i sl. se ponovo bavi krojenjem
      granica na Balkanu.
   8. Nervoza ovdasnjih vladajucih krugova da su nezakonito doveli na
      vlast garnituru koja svima u svetu izgleda, zvuci, i ponasa se kao
      mafija.
   9. Nervoza da im svi organi bezbednosti pokazuju znake zamora/naprslina
  10. Nervoza da je internet narusio stabilnost javnih medija.

  SIguran sam da ova lista nije potpuna i da ima jos kockica koje su
potrebne da se kompletira mozaik.  Ono sto mi  nije jasno je uvid sta
se stvarno desava, gde je trend?

  Pozdrav, Igor Najfeld