Letak je vrlo prost i vrlo "providan". Na belom papiru sa svetlo plavim
slovima i to jos latinicom!

Da vidimo koje su to  najpogrdnije reci:

"Stvorenja koja sebe zovu Vojislav Kostunica, Zoran Djindjic, Vladan Batic,
Dusan Mihajlovic i svi ostali lideri DOS-a nisu ljudska bica vec
demoni....."

Pa sad, ako bismo bas terali mak na konac i nije mnogo pogresio :-)

Ovaj letak je slican onima koje su NATO-ovci bacali sirom Srbije  1999. za
vreme agresije. Nepismen i dovoljno pateticno sulud. Ali i dovoljno opasan
da se nekome pripisu neke necastne namere. Nemoguce da je ovo radila neka
opoziciona stranka vec mozda pre svega iza toga stoje oni koji sada otvaraju
dosijee. Uostalom ko to jos ima para da stampa ovo?

Odakle ideja BKTV da je u pitanju vise autora? Da li oni upucuju na to da
iza letka stoji neka organizacija? Eto posla za kapetana Karleusu. Cerka mu
Jelena Karleusa zaduzena za muzicku estradu a otac za politicku.

Nije li i ovaj letak u smislu "hleba i igara", da se malo narod zabavlja i
ne misli na ono sta treba da misli.

I da budemo "transparentni" do kraja evo web adrese: www.dobrojedaznate.com
U pitanju su knjige (sic!) nekog Sergeja Ivanova (nije ruski ministar
spoljnih poslova, i date su pdf. formatu. Savet: nemojte skidati fajlove jer
ih ne vredi citati. Samo pogledajte naslovnu stranu.

Inace, letak mi je ubacen juce ujutro u postansko sanduce. A i to je bolje
zateci u sanducetu neko neki novi uvecani racun.