14. 06. 2001. 10:09 GMT+2 -- Izjava bivšeg šefa posmatracke misije OEBS-a na Kosovu
Vilijem Voker: Ne mrzim Srbe
"Neki ljudi u Beogradu me optuzuju da ja ne volim Srbe, iako oni zaboravljaju da ja sam ih zaštitio u Hrvatskoj.", izjavio je bivši šef posmatracke misije OEBS-a na Kosovu Vilijem Voker. "Oni koji me tako optuzuju greše. Mrzim licnosti kao što su Miloševic i Šainovic, ali ne i ceo srpski narod", rekao je on. Voker je juce posetio selo Racak kod Štimlja, 35 kilometara juzno od Prištine, gde su 15. januara 1999. godine jugoslovenske snage ubile najmanje 45 Albanaca iz tog sela. Americki zvanicnik prvi je alarmirao medunarodnu zajednicu u vezi sa tim zlocinom. Stanovnici Racka srdacno su docekali Vokera, koji im je rekao da se on tamo "oseca kao kod svoje kuce". Vilijem Voker je obišao grobove zrtava Racka i polozio cvece. Beta