Vidi, vidi,

Uvezena je oprema iz Kine?
Znaci Kinezi su nam pomogli da dobijemo opremu da bi se
supsrotstavili zapadnoj mediskoj propagandi a mi cemo sad malo da
pokazemo Kinezima da mozemo da ih ofiramo.

Sto Zapad mora sam i direktno da izbegava, sukob sa Kinom, preko nas
indirektno Kinu napadaju.

Shvatate li vi Srbi da to znaci da smo nepouzdani partneri?

Jovan Grbic

  Saslušani Unkovic i Vlatkovic

BEOGRAD - U Okružnom sudu u Beogradu u sredu su u okviru istrage
protiv Borislava Milacica, Nikole Šainovica i Hadži Dragana Antica,
koji su osumnjiceni za uvoz TV opreme za osam televizijskih stanica
ciji je osnivac SPS, saslušani bivši guverner NBJ Dušan Vlatkovic i
bivši ambasador SRJ u Kini Slobodan Unkovic. Ova istraga spojena je s
istragom koja se vodi protiv Miloševica i još trojice njegovih
partijskih kolega.