Bravo Bojovicu (naglasak na slog "jo" ), "ova Vam vrijedi".

Jovan Grbic

P.S. - Pacifizam? Ja sam "za". Ali svi onda ISTOG sekunda da ostave
oruzje. Za ono "ti mene kamenom ja tebe hlebom" nisam jer jesam
covekoljubiv ali misam lud. Video sam sta se sa Hristom desilo.
Razapese ga i nastavise da ratuju. Do dana danasnjeg postoje ratovi
uprkos tolikoj ljubavi Bozjoj.

Svet bez rata je nemoguc. Svet sa balansom oruzja - da.
Ranije, za vreme pokreta nesvrstanih sam imao iluziju da moze da
postoji pravedan svet bez ideoloskih blokova i oruzja. Bio sam protiv
atomske ravnoteze i protiv blokova. Video sam kako se to svrsilo.
Prosirivanja preostalog bloka po celoj zemljinoj kugli. Znaci
prevaren sam u svojoj naivnosti. E, jednom moze ali dva puta NE. Ako
sam dobar nisam lud.

Tako ja mislim.