Idioti imaju rec
Holandija je motor mediske antisrpske propagande u Srbiji.

Jovan Grbic

Izdvojio sam ovu vest koja me je frapirala.
Dokle god u nasem narodu postoje ovakvi idioti, a pri tom su i na
vlasti, ne mozemo ocekivati nikakvog dobra.

Ljubo

20. 06. 2001. 13:52 GMT+2 -- Suocavanje sa sopstvenom odgovornoscu
Film o zlocinima u Srebrenici prikazan u Cacku Holandski dokumentarni
film "Krik iz groba", o masovnom ubistvu muslimanskih muskaraca u
Srebrenici, u julu 1995. godine prikazan je u Cacku u utorak uvece.
Nakon filma reditelja Leslija Vudheda, odrzana je tribina "O zlocinu
se ne sme cutati", na kojoj su govorili istoricar Latinka Perovic,
publicista casopisa 'Republika' Mirko Ðord/evic i reditelj Ana
Miljanic iz Centra za kulturnu dekontaminaciju. Ðord/evic je istakao
da je srebrenicki zlocin jedan od najvecih zlocina posle Drugog
svetskog rata, podsecajuci i da su "svakog dana pred nasim ocima nove
masovne grobnice i hladnjace". On je kazao da se o tim zlocinima mora
govoriti, isticuci da bez istine o tim zlocinima "ne mozemo izaci iz
istorijske mracne senke". Latinka Perovic je ocenila da bi bilo
"nastrasnije da ostanemo ravnodusni prema ovakvom trijumfu zla u
Srebrenici, jer bi to znacilo da smo umrli kao ljudi i da nemamo
buducnosti". Ona je upozorila da su krivice za pocinjene zlocine
individualne, ali da smo "i svi mi moralno i ljudski odgovorni". "Za
poslednjih 126 godina Srbija je u proseku na svakih 9,5 godina imala
rat i to nas je osakatilo i promenilo nam sistem vrednost", rekla je
Latinka Perovic. Prikazivanje filma i tribinu organizovale su
cacanske kancelarije Grad/anskog parlamenta Srbije i G17 plus, u
saradnji sa Helsinsskim odborom za ljudska prava u Srbiji i Centrom
za kulturnu dekontaminaciju iz Beograda. Beta