Adresa mi je bila poznata ali nisam bio siguran,

Odmah cu ga upisati na NSP

MIKA

-----Original Message-----
From: L. Pavlovic [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: August 14, 2001 10:17 PM
To: [EMAIL PROTECTED]

Miko,
Ako pitas za: [EMAIL PROTECTED] , ko je ovo,
onda moram da ti kazem da je to jedan nas stari drugar iz Montreala
Dusan Gojgic (samo)zvani DUKA, kompjuter badza sa sigurnosne sisteme i
ostale pesnicke teme kao ono: "Ako vam je muka Docice vam Duka Duka vam
mece
svako vece cvece.....
sve vece i vece i sve cesce i cesce ........ i
valjda Duka promenio adresu pa hoce ponovo da nam se prikljuci. Pitaj
Savu, on ga licno poznaje
a ja znam da je beogradski dzukac, pardon Cuburac il' Dorcolac sto mu se
svodi na isto samo malo drgacije se pise...mislim adresa!

Pozdrav Topciderski Dzukac

PS. Gde nam se udenuse drugari, nigde nikog da se javi,
mrtva tisina vlada, samo se cuje zagor mrtvaca na +35 C.