Kad vec vi i vas pajtas Robert sve znate i u svakoj ste corbi merudjija,
dede recite koliko se godisnje amerikanaca zatruje hamburgerima u Magdonaldu
i koliko kazni su dosada platili? Koliko ih je zbog toga zatvoreno ili
koliko para su dali inspektorima da im progledaju kroz prste? Po vama u
Americi to nesme da se dogodi. To su" fini kulturni narodi", koji nisu
balkanci.

Kad vec dobro znate da je ustaljena praksa mita u Jugoslaviji, recite koliko
ste vi potrosili na podmicivanje da bi dobili poslove i zaradili milione o
kojima govorite.
Krajnje je vreme da se skinete s liste sa tim privatnim problemima i da vise
ne opterecujete svet .Podneli ste zahtev toj vasoj pravnoj drzavi za ostetu
ili nadoknadu imovine i cekajte sudsku odluku. Forum i clanovi foruma nisu u
mogucnosti da resavaju vase probleme.

Divim se gospodji Branki i ostalim  koji pokusavaju da vam objasne neke
stvari a vi uporno tvrdite suprotno. Umesto direktnih odgovora trabunjate o
bezveznim stvarima. Jeste li zaista toliko zakreceni ili zelite da svet
pravite budalama. Koga interesuju vasi feljtoni koje najavljujete. Zar
smatrate da ste Ajnstajn a ne lazar Dragin, da cete puniti listu novim
clanovima.Ili nesto pametno svet od vas nauci?Moderatori treba da se
zapitaju koliko je clanova otislo  sa liste zbog vas. Dokle ce vas drzati i
tolerisati vase gluposti.?
Vidanovic