----- Original Message -----
Sent: Friday, August 17, 2001 1:22 PM
Subject: RE- hranim se u mcdonaldu

Hranim se u McDonaldu

Svesna ili namerna reklama americkog McDonalda u Jugoslaviji ili pak dobro
placena amaterska reklama iz usta naivca koji zna "sta je dobro i
kvalitetno". Sve jedno prihvatite je kako hocete, vazno je da je kako  kurve
kazu "utudjega tatka, pogolema patka". Bas tako sve sto je tudje bolje je i
lepse, samo neka ne bude nase.
Ne shvatlivo je kako se nas svet prepoerodio.Postao  belosvetskii. Zna sta
je dobro, sta valja a sta ne valja. Neka je samo strano, pa makar bilo to i
govno.
Stranci koji posete Jugoslaviju puni su hvale nasih specijaliteta sa
rostilja, cevapcica, pljeskavica raznjica, leskovacke muckalice,jagnjetine
ili prasetine sa raznja, srpskog pasulja, gibanice filovanih paprika na
pirotski nacin i da ne nabrajam vise sta.
Hrvati koji odbijaju da bilo sta imaju zajednickog sa Srbima na upornost
nemackih turista, koji znaju sta je srpska salata, morali su je vratiti u
turisticki jelovnik, bez obzira sto im ime ne odgovara. Nemaju zamene za
srpsku salatu pa to ti je.
Nas gurman David Jakovljevic se hrani samo u McDonaldu u Beogradu, jer kako
kaze zna da je cista i zdrava hrana i zna sta jede. Da li gospodin
Jakovljevic  zna da jede  hamburger od mesa ludih krava koje amerikanci
bojkotuju. Da li gospodin Jakovljevic ima McDonald restorana na svakom
koraku da moze da bira u koji ce, da napravi selekciju i kaze koji je za
njega najbolji. Sigurno da mu se ta zelja bar za sada uskracuje. Koliko je
meni poznato postoji samo jedam takav restoran u Beogradu. Mozda zato poziva
i ostale lance  restorana da dodju i otvore svoje restorane u Beogradu da bi
gospodin Jakovljevic imao siroke mogucnosti u zadovoljenju gurmanskog
apetita. Mozda je to jos jedan dokaz njegovih mogucnosti  i privilegovanosti
da se hrani tamo gde drugi ne mogu. I da nije razlog zatrovanost i nezdrava
hrana po nasim restoranima, vec nemogucnost da to zadovoljstvo sebi dozvole.
Sta je sa ostalim svetom u unutrasnjosti koji McDonald mogu da dozive samo
na filmu, ili kao posetioci Beograda. Koliko je do sada pomrlo od trovanja
onih koji nemaju mogucnost da se hrane u McDonaldu. Zdravstvene sluzbe bar
do sada nisu registrovale smrtnost ili trovanje zagadjenom hranom nasih
gradjana.

Laicka konstatacija da je kapitalizam utakmica  najboljih a ne profit a da
je u Jugoslaviji utakmica za profitom u industriji ugostiteljstva na racun
zdravlja gradjana.Da je sve to po zakonu kod Amerikanaca, nebi se reklo.
Cemu onda ratovi, osvajanje tudjih teritorija, globalizacije FRE TREjJD-a da
se ispostuju zakoni profita nasilnim putem. Jeli to po nekakvom zakonu ili
medjunarodnom pravu, ili sili jaceg.
 Zasto  najsvesniji deo sveta bojkotuje te samite. Ako to gospodin
Jakovljevic ne moze da shvati i tvrdi da je to takmicenje najboljih
,najbolje je da se ne upusta u  nesto o cemu nema najosnovnije znanje.
Pametniji ce biti svakako ako , da ne kazem zatvori brnjicu.{neka izvine
citaoci, ali nema boljeg izraza}.
Kao zastitnih ljudskih prava spominjete zrtve Albanaca, Hrvata i Muslimana.
Sta ste vi Albanac, Musliman ili Hrvat ili mozda kronirani Srbin? Po vama
Srbi nisu zrtve i nije vredno  spominjati ih. Zar Siptari , Muslimani,
Hrvati, NATO, nisu ubijali Srbe.? Po vama su mozda umesto puscanih ,
topovskih proektila, raketa i bombi slali Srbima bukete cveca kao izraz
prijateljstva.
Razmisljajte o krilatici:"krivo sedi pravo sudi", mozda ce vam pomoci da
postanete ono sto treba da ste-srpski patriota.
Vidanovic